تاریخ انتشار: 1397/08/08 10:01
کد خبر: 124054

بیرانوند:هرگز نمی توانم شبیه عابدزاده یا حجازی باشم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه می‌خواهد با این تیم قهرمان آسیا شود، درباره احتمال انتخابش به عنوان بهترین بازیکن آسیا هم گفت: همیشه این آرزو را در زندگی‌ام داشته‌ام.
بیرانوند:هرگز نمی توانم شبیه عابدزاده یا حجازی باشم

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه هفته بعد در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز می رود. دیدار برگشت هم روز ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط گفتگویی با علیرضا بیرانوند داشته است و از عملکرد این دروازه بان بخصوص در بازی با السد و مهار ضربه سر ژاوی هرناندز در دقایق پایانی به شدت تمجید کرده است.

بیرانوند ابتدا درباره احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی دو دروازه بان افسانه ای ایران گفت: آنها دروازه بان های بسیار عالی هستند که چیزهای زیادی از این دو یاد گرفته ام. هرگز نمی توانم شبیه عابدزاده یا حجازی باشم. حجازی مرد بزرگی بود که به احترام برای ارزش های اخلاقش شناخته می شد. همیشه از او یاد گرفته ام. همچنین احمدرضا عابدزاده را هم خیلی دوست دارم. در حال حاضر با پسر او در تیم ملی همبازی هستم.

سایت AFC در ادامه به شانس علیرضا بیرانوند برای دست‌یابی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است. دروازه بان پرسپولیس در این ارتباط گفت: این افتخار بسیار بزرگی برای من و کشورم خواهد بود اگر بتوانم مرد سال آسیا شوم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد زیرا این همیشه یکی از آرزوهای زندگی ام بوده است. اگر بتوانم به این عنوان برسم، تا سالها از آن لذت خواهم برد.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون آسیا، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به خاطر عملکردش در جام جهانی و پرسپولیس مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفته است ولی بیرانوند هرگونه صحبت در این خصوص را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کرده است.

وی گفت: بعد از جام جهانی تمام تمرکزم روی پرسپولیس بود چون به خاطر مشکلاتی که این تیم داشت، واقعا نگران بودم. می خواهم با پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم. سپس روی جام ملت های آسیا تمرکز می کنم. می خواهم بهترین دروازه بان جام ملتهای ۲۰۱۹ شوم.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: بعد از آن زمان کافی دارم که روی پیشنهاداتم فکر کنم. همیشه گفته ام، اگر یک روز بخواهم ایران را ترک کنم، دوست دارم به یک تیم بزرگ اروپایی بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bplpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار پیرامون مصدومیت بیرانوند/احتمال بازگشت قوت گرفت!

بیرانوند مرد سال فوتبال آسیا خواهد شد؟
رویای ممکن کننده ناممکن‌ها