تاریخ انتشار: 1397/08/09 11:23
کد خبر: 123908

پرسپولیس با وجود سیدجلال،می تواند هر تیمی را شکست دهد

سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا 2018 هیچگاه بدون کلین شیت موفق به برد خارج از خانه نشده اند.
پرسپولیس با وجود سیدجلال،می تواند هر تیمی را شکست دهد

شاگردان برانکو ایوانکوویچ خود را آماده بازی حساس روز شنبه در ورزشگاه کاشیما ساکر می کنند. پرسپولیسی ها که یکی از حساس ترین بازی های تاریخ باشگاه را انجام خواهند داد، در مصاحبه ها صحبت از پیروزی در این بازی خارج از خانه می کنند اما بدون شک خودشان هم می دانند که مقاومت در مقابل تیم سرخپوش ژاپنی آن هم در برابر هواداران پرتعداد این تیم کار آسانی نیست.

کاشیما آنتلرز دومین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد و میانگین گل زده اش در این تورنمنت چیزی نزدیک به 2 گل در هر بازی است؛ آماری که برای تیمی آسیایی فوق العاده می باشد و البته زنگ خطری بزرگ برای پرسپولیسی ها است. نماینده ژاپن در مرحله قبلی موفق شد در دو بازی 6 بار دروازه تیم سوون سامسونگ را باز کند و آن ها را از پیش رو کنار بزند.

این آمار در حالی به ثبت رسیده که حریف کاشیما یعنی پرسپولیس نیز یکی از بهترین تیم های آسیایی از حیث کارهای دفاعی می باشد که این موضوع از آمار گل خورده این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مشخص است. اگرچه گلزنی در بازی های خارج از خانه بسیار اهمیت دارد، اما عدم دریافت گل نیز می تواند در راه موفقیت موثر باشد.

همچنین نکته قابل توجه این که پرسپولیسی ها این فصل هیچگاه بدون انجام کلین شیت موفق به پیروزی در بازی های آسیایی خارج از خانه نشده اند و به عبارتی مقدمه برتری بر حریفان خارجی، بسته نگه داشتن دروازه است. آن ها الوصل را در امارات و السد را در قطر با یک گل شکست دادند که برتری برابر الوصل منجر به سرگروهی و شکست السد باعث صعود به مرحله بعدی شد. همچنین شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کلین شیتی ارزشمند برابر نسف قارشی توانستند در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های مرحله گروهی، صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند و با خیالت راحت مقابل السد ظاهر شوند.

در راه رسیدن به این کلین شیت و پیروزی ها، تمام بازیکنان نقش داشته اند اما شاید ستاره اصلی خط دفاع سیدجلال حسینی بوده است. ستاره ای که در 36 سالگی همچنان می درخشد و در خط دفاع به عنوان یک رهبر ایفای نقش می کند. خیلی ها از سال های قبل لقب «دیوار، صخره و سیم خاردار» را به او داده اند که هر یک شایسته این ستاره محبوب می باشد. حالا او که قهرمانی آسیا را در ویترین افتخاراتش کم دارد، با تمام توان مقابل مهاجمان کاشیما آنتلرز قرار می گیرد و امیدوار است در کنار دیگر بازیکنان، با مقاومتی 90 دقیقه ای فضا را برای گلزنی مهاجمان ایجاد کنند.

پرسپولیس در روزی که سیدجلالِ آماده را در اختیار داشته باشد، می تواند هر تیمی را شکست دهد و برابر هر تیمی مقاومت کند؛ بنابراین امیدواری این است که کاپیتان تیمش در آخرین بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان 2018 با نمایشی مطمئن زمینه ساز قهرمانی در آسیا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eprg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب کاشیما بخاطر پرسپولیس تغییر کرد