تاریخ انتشار: 1397/08/11 21:33
حسین کلانی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 123499

اختصاصی/ بازی مهمی است و استرس دارم/ستاره های پرسپولیس در استادیوم آزادی طوفانی به پا خواهند کرد

پیش کسوت نام آشنای پرسپولیس گفت: همه منتظر کسب نتیجه نهایی برای پرسپولیس هستند.
اختصاصی/ بازی مهمی است و استرس دارم/ستاره های پرسپولیس در استادیوم آزادی طوفانی به پا خواهند کرد

حسین کلانی پیشکسوت نام آشنای تیم ملی و پرسپولیس، در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص بازی حساس فردای پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا و این که همدلی بوجود آمده بین تمامی اهالی فوتبال برای رسیدن به کسب قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس بخاطر حمایتی که همه از این تیم انجام دادند، دارای انگیزه کافی می باشند. مردم، اصحاب رسانه، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش سعی‌شان بر این بوده که باشگاه پرسپولیس با تلاشی که تا به این مرحله توانست انجام دهد، بتواند نتیجه بگیرد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس به یک خود باوری رسیده‌اند و علی رغم تمام مشکلاتی که این فصل بر سر راه تیم بوجود آمد، اما توانستند گلیم خود را از آب بیرون بکشند و این تیم پس از دو قهرمانی در لیگ، حالا در فینال آسیا حضور دارد. این نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس پتانسیل این را دارد که بهترین باشد همانطور که همیشه بهترین بودند. با خصوصیاتی که در بازیکنان ایرانی می بینم می توانند از پس سخت ترین مشکلات بربیایند.

کلانی در ادامه صحبت های خود گفت: امیدوارم پرسپولیس در بازی فردا با یک نتیحه مطلوب به ایران برگردد. حتماً نباید تیم برنده بازی فردا باشد، بازی مساوی هم نتیجه خوبی است.مطمئن و معتقد هستم بازیکنان ما انگیزه بیشتری نسبت به بازیکنان تیم حریف دارند. آن ها برای ادای دین به محبت‌های هواداران و تمام کسانی که این مدت پشتشان بودند، جانفشانی خواهند کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مشکلات پرسپولیس در بازی فردا برابر کاشیما چه می تواند باشد، گفت: فشار بازی هایی که این مدت پرسپولیس انجام داده، اختلاف ساعت و کمبود بازیکن می تواند از لحاظ روحی-روانی برای تیم مشکل ایجاد کند اما مطمئن هستم کادر فنی تیم را به خوبی مدیریت می کنند و موفقیت آن ها تداوم پیدا می کند.

کلانی در خصوص این که از کجا این دیدار مهم را تماشا خواهد کرد، گفت: من این بازی های حساس را سعی می کنم تنها تماشا کنم. وقتی قرار است  فرزندت بازی حساسی را انجام دهد. طبیعی است که استرس داشته باشم.

پیشکسوت پرسپولیس  در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به مقام قهرمانی چقدر می باشد، گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان آسیا می شود. در هر شرایطی تیم به ایران برگردد در استادیوم آزادی طوفانی به پا خواهند کرد که بزرگترین تیم های دنیا هم نتوانند مقابل این تیم تاب بیاورد

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rgbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ویدیو/جلسه امیر قلعه نوعی برای شاگردانش پیش از جدال با مس