تاریخ انتشار: 1397/08/11 23:18
حمید درخشان در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 123489

اختصاصی/ بین بازیکنان و برانکو یک نکته کلیدی وجود دارد/ پرسپولیس یک بازی متفاوت نسبت به همه دیدارهایش خواهد داشت

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی بسیار سخت و متفاوتی نسبت به سایر دیدارهایش خواهد داشت.
اختصاصی/ بین بازیکنان و برانکو یک نکته کلیدی وجود دارد/ پرسپولیس یک بازی متفاوت نسبت به همه دیدارهایش خواهد داشت

حمیددرخشان بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که سابقه سرمربی گری سرخ پوشان پایتخت هم در کارنامه مربی گری اش دیده می شود، در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی ودر پاسخ به این سوال که بازی حساس پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما را چگونه ارزیابی میکند، گفت: بازی خیلی سختی است. در واقع بازی متفاوتی نسبت به سایر بازی هایی که پرسپولیس در این رقابت ها انجام داده، است.

وی افزود: پرسپولیس با تیمی از آسیای شرقی بازی می کند که سرعت بالا و کار تاکتیکی خوبی دارد و فوتبال را با کیفیت بهتری بازی می کند.  اما آنچه که برای پرسپولیس مهم است، مقاومت در برابر این تیم در ژاپن است.

درخشان در ادامه گفت: پرسپولیس در ژاپن نمی تواند خیلی باز بازی کند. اگر فردا به تساوی بدون گل یا ۱-۱ برسد، نتیجه ایده آلی برای بازی برگشت خواهد بود. امیدوارم پرسپولیس بازی فکورانه ای در ژاپن انجام دهد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اختلاف ساعت بین ایران و ژاپن روی بازیکنان چقدر می تواند تاثیربگذارد، گفت: یکی از دلایلی که چند روز زودتر به ژٓاپن سفر کردند بخاطر همین اختلاف ساعت بین دو کشور است و چند روز زودتر رفتن می تواند به تیم کمک کند.

درخشان در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفته ژاپنی ها مشکل دید در شب دارند به همین دلیل این ساعت را برگزاری مسابقه انتخاب کرده اند، و آیا این اظهار نظر را تا چه اندازه قوبل دارد، گفت: این صحبت نه قابل بحث و نه منطقی ای  است. مگر داریم همچین چیزی؟! (می خندد)

وی در برابر این پاسخ که این بازی را در چه مکانی تماشا خواهد کرد، گفت : بازی را در خانه می بینید یا در جمع دوستان، گفت: بازی در صبح است و فرصتی نیست در جمع دوستان تماشا کنیم. مجبور هستم در منزل بازی را دنبال کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص این سوال که تا چه اندازه پرسپولیس را به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک میداند، گفت: همان قدر که تیم کاشیما به قهرمانی نزدیک است، پرسپولیس هم نزدیک می باشد و فکر میکنم تیم تا این مرحله زحمت کشیده و می تواند نتایج این بازی را بگیرد و قهرمان شود.

درخشان در پایان سخنان خود به نقش برانکو در پرسپولیس اشاره نمود و گفت: برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بازیکنان هم برای این مربی خیلی خوب بازی کردند. بزرگترین نکته کلیدی برانکو این است که بازیکنان با تمام وجود برای او بازی کردند.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq5pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقاد سرمربی اسبق سرخ پوشان از درگیری پایان بازی سایپا و پرسپولیس
درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود

مهم ترین عامل پیروزی پرسپولیس از نگاه حمید درخشان
دفاع منطقی و دوندگی عامل پیروزی پرسپولیس مقابل السد بود