تاریخ انتشار: 1397/08/12 23:55
کد خبر: 123323

سرخپوشان راهی امارات خواهند شد

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، فردا یکشنبه در دو گروه از شهرهای توکیو و اوزاکا، ژاپن را ترک کرده و صبح دوشنبه با ورود به امارات، اردوی خود در دبی را برپا خواهد کرد.
سرخپوشان راهی امارات خواهند شد

 و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، سرخپوشان فردا یکشنبه در قالب دو گروه، ژاپن را ترک کرده و راهی امارات خواهند شد.

طبق برنامه اعلام شده، گروه اول که شامل اکثر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعم از بازیکنان و کادرفنی، تعدادی از عوامل تیم و مدیران باشگاه خواهد بود، با پرواز 17 و 30 دقیقه توکیو را ابتدا به مقصد اوزاکا ترک می‌کنند تا از طریق فرودگاه این شهر به دبی پرواز کنند.

طبق برنامه اعلامی، این هواپیما قرار است ساعت 6 صبح دوشنبه وارد فرودگاه دبی شود. ایوانکوویچ و مسولان باشگاه و تیم امیدوارند با توجه به فراهم بودن امکان خواب شبانه در طول مدت سفر و ورود صبحگاهی به مقصد، همچنین اختلاف ساعت ناچیز دبی با تهران، شرایط بازیکنان و زمان خواب و بیداری آنها به شرایط عادی بازگردد. بازیکنان در طول مدت سفر به ژاپن با اختلال خواب روبرو شده بودند.

و اما گروه دیگر کاروان، امشب توکیو را ترک می‌کند و قرار است ساعت 7 و 30 دقیقه صبح در باشگاه ایرانیان به گروه اول ملحق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvgkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان دوشنبه عازم دبی می شوند