تاریخ انتشار: 1397/08/13 10:41
کد خبر: 123306

تصمیم برانکو اشتباه است!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای برپایی اردو در امارات قبل و بعد از بازی با کاشیما اشتباه است.
تصمیم برانکو اشتباه است!

حسین کلانی درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان در دیدار با کاشیما با فشار روحی و روانی زیادی روبرو بودند شاید به این خاطر که همه توقع داشتیم تیم آنجا موفق باشد. این فشار در کل بازی بی تاثیر نبود. فاصله زمانی ما با ژاپن و اختلاف ساعت هم در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشت. ضمن اینکه ساعت بازی به وقت ما ۹:۳۰ صبح بود که ژاپنی ها گویا این کار را هم با برنامه انجام داده بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول می توانست بازی را به سمتی ببرد که نتیجه به نفع ما رقم بخورد ولی خستگی، فشار و بعضی ناتوانی ها باعث شد نتیجه نگیریم. در نیمه دوم کاشیما با تغییر استراتژی موفق شد نبض بازی را در دست بگیرد. پرسپولیس در کناره ها مشکل داشت و متاسفانه حریف از همین بخش حمله کرد و نتیجه گرفت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس در بازی برگشت نتیجه خوبی می گیرد، تاکید کرد: البته نباید فکر کرد با ان شاءالله گفتن در سیستم ورزش  موفق می شویم. باید کار کنیم چون ژاپنی ها هم اعتقادات خودشان را دارند و کارشان را انجام می دهند.

کلانی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق برگزاری اردوی پرسپولیس در امارات قبل و بعد از بازی با کاشیما است؟ گفت: خیر؛ برپایی اردو در امارات به نظرم کار بسیار اشتباهی است. تیم باید زودتر برگردد و اینجا ریکاوری کند. یکی از مشکلات پرسپولیس در بازی رفت هم این بود که در زمان کم نتوانست با آب و هوا و زمان هماهنگ شود. برای همین در نیمه دوم متوجه این مشکل و افت فیزیکی بازیکنان شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpdy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی سرخپوشان/نام ربیع خواه نیز به چشم خورد