تاریخ انتشار: 1397/08/13 15:43
ضیاء عربشاهی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 123261

اختصاصی/ برانکو باید در نیمه دوم هنرش را نشان می داد/شجاع زحمت زیاد می کشد اما پرخاشگری می کند/ نقطه ضعف کاشیما در بازی برگشت مشخص است

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی از بازی متفاوت نیمه اول و دوم پرسپولیس و تاثیر آن در شکست خبر داد.
اختصاصی/ برانکو باید در نیمه دوم هنرش را نشان می داد/شجاع زحمت زیاد می کشد اما پرخاشگری می کند/ نقطه ضعف کاشیما در بازی برگشت مشخص است

ضیاء عربشاهی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی از بازی متفاوت این تیم در نیمه اول و دوم در بازی رفت و هم چنین شرایط پرسپولیس در بازی برگشت و نقطه ضعف کاشیما صبحت کرد که ماحصل این گفت وگوی تلفنی را با هم می خوانیم.

 

نیمه دوم پرسپولیس برعکس نیمه اول بازی کرد

زیبایی فوتبال به همین برد و باختش است. نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و یکی، دو موقعیت گل هم داشت اما نیمه دوم برعکس نیمه اول شد.در این نیمه تیم کاشیما خیلی خوب کار کرد و کارهای ترکیبی زیادی داشتند که همین هم باعث برتری آنها شد.

 

نیمه دوم را مربی کاشیما برد

پرسپولیس می توانستن با یک مساوی به ایران برگردد اگر همان بازی نیمه اول را انجام می داد. نیمه مربیان را مربی کاشیما برد. آقای برانکو باید در نیمه دوم هنرش را نشان می داد. من بارها گفته ام که برانکو شجاعت ندارد.

 

ما به خود برانکو باختیم

من به جرأت می گئیم ما به خود برانکو باختیم. شجاع خلیل زاده اگر در وسط دفاع ، سیامک نعمتی در دفاع راست و محمد انصاری را در دفاع چپ بازی می کردند پرسپولیس می توانست با یک مساوی به ایران برگردد اما متأسفانه ترکیب اشتباه بود.

 

برانکو در تعویض تیم اشتباه کرد:

نوراللهی در نیمه اول خوب بازی کرد اما برانکو این بازیکن را تعویض کرد. یک مربی کجا باید خودش را نشان دهد؟ در همین شرایط سخت باید خودی نشان دهد! عالیشاه هم که به زمین بازی آمد باید به عنوان وینگر چپ به بازی گرفته می شد.

 

برانکو تنها یک تمرین دهنده خوبی است

بارها گفته ام برانکو در کوچینگ تیم خیلی ضعیف است، ایشان تمرین دهنده خوبی هستند ولی در کوچینگ در حد صفر عمل می کند.

 

برانکو نباید بهانه کند یار نداشته است

پنجره نقل و انتقالات تیم بسته بود اما اکثر بازیکنان این تیم حفظ شده بودند. برانکو سال گذشته در طول فصل تنها دو تعویض انجام می داد که تیمش هم قهرمان شد. حالا آن دو بازیکن در ترکیب اصلی هستند.

 

تیم داوری مشکلی نداشت

قضاوت داور چینی خوب بود و حتی می توان گفت که خیلی خوبی بود و هیچ مشکلی در سوت زدن این داور وجود نداشت.

 

بازیکنان تیم عصبی هستند

برخی از بازیکنان ما مثل شجاع خلیل زاده که بازیکن زحمت کشی هم است، به جای اینکه تلاش کند استرس را از خود دور کند، در هر بازی پرخشاگری می کند. که از این بابت هم به خود او و هم تیم لطمه وارد می شود.

 

مهاجمان ما تغذیه نمی شوند

خط هافبک ما، علیپور و منشا را صاحب موقعیت نمی کنند. اگر بازیکنی مثل نعمتی و علیپور گل می زنند روی خلاقیت فردی است. تیم بازیکنی مثل مسلمان می خواهد که برای مهاجمان تیم موقعیت گل ایجاد کند.

 

استادیوم آزادی جهنمی برای کاشیما خواهد شد

اگر یک گل در ژاپن می زدیم، خیلی به نفع تیم ما در بازی برگشت می شد که این اتفاق نیفتاد. بازی برگشت باید استادیوم آزادی جهنمی برای تیم کاشیما شود. اینجا بگوییم به عنوان بازیکنی که ۱۳ سال در این تیم بازی کردم احساس غرور و افتخار می کنم که تماشاگران از تیم را پشتیبانی کردند. واقعاً یار دوازدهم بودند. برای بازی بازگشت باید در ضربات ایستگاهی کار کنند. قد خط دفاعی تیم کاشیما کوتاه است. تیم ما می تواند از این ضعف تیم حریف استفاده کند.

 

می توانیم قهرمان شویم

ما می توانیم قهرمان شویم. بچه های ایرانی و تیم پرسپولیس فعل خواستن را به خوبی صرف می کنند. آن ها با تمام قوا می جنگند و پیروز می شوند. باید هر راهکاری داریم در این بازی استفاده کنیم. برانکو در این بازی نباید احتیاط کند، این بازی فقط باید گل بزنیم.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9wkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت پرسپولیس:  برانکو پرفسور نیست / او یک دانشجو است!