تاریخ انتشار: 1397/08/15 16:27
محمد پنجعلی:پورحیدری یکی از مفاخر فوتبال ایران است
کد خبر: 122952

اختصاصی/ دو گل عقب هستیم ولی جبران می کنیم/دلم می خواهد پرسپولیس تاریخ ساز شود/ کٌری خوانی همیشه جای خودش را دارد

پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس با حضور در مراسم دومین سالگرد مرحوم منصور پورحیدری از او بعنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران نام برد.
اختصاصی/ دو گل عقب هستیم ولی جبران می کنیم/دلم می خواهد پرسپولیس تاریخ ساز شود/ کٌری خوانی همیشه جای خودش را دارد

محمدپنجعلی ستاره پیشین تیم ملی و پرسپولیس با حضور در مراسم دومین سالگرد مرحوم منصور پورحیدری، در گفت وگو با فرتاک ورزشی از اسطوره استقلال بعنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران نام برد  و در این زمینه گفت:  آقای پورحیدری یکی از مفاخر و از بهترین های فوتبال ما بودند. وظیفه ما بود که در ایران مراسم حضور پیدا کنیم چرا که رقابت تنها در زمین فوتبال می باشد و بیرون از مستطیل سبز مسئله فراتر از این صحبت ها است و بعنوان یکی از نمایندگان پیشکسوت های پرسپولیس وظیفه داشتم در این مراسم حضور پیدا کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس در بازی برگشت برابر کاشیمای ژاپن را چگونه ارزیابی می کند، گفت: این درست که ما دو گل در ژاپن دریافت کردیم و این کار را خیلی سخت کرده است، اما  فکر میکنم جام در ایران می ماند.

پنجعلی در ادامه افزود: بازی سختی در پیش رو داریم و حریف ژاپنی تیم حرفه ای می باشد اما با حمایت هواداران می توانیم دو گل را جبران کنیم و ان شالله هواداران احساسی عمل نکنند و فشار روی تیم نیاورند چرا که ممکن است حتی بازی به ۱۲۰ دقیقه هم بکشد، اگر آرامش از سمت سکوها به تیم انتقال پیدا کند، بازیکنان بازی بهتری انجام خواهند داد.

وی افزود: نباید ریسک کرد. چون ممکن است با یک اشتباه، تیم حریف به گل دست پیدا کند. دلم می خواهد پرسپولیس تاریخ ساز شود زیرا لیاقتش را نشان داده و با بدترین شرایط به فینال رسیده، تا همین جا هم از نظر ما قهرمان است. اما دلمان می خواهد جام در دستان بازیکنان تیم ما باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص کری خوانی با استقلالی ها گفت: در فوتبال کری خوانی همیشه جای خودش را دارد اما وظیفه داریم به استقلالی ها احترام بگذاریم چون ما مدیون مردم هستیم و جز فوتبالی که استعدادش را داشتیم در دیگر موارد پایین تر از مردم هستیم.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ozmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد اسطوره پرسپولیسی از تعداد کم بازیکنان دعوت شده پرسپولیس به تیم ملی