تاریخ انتشار: 1397/08/16 01:36
حسین کلانی: فوتبال ایران و استقلال مدیون پورحیدری است
کد خبر: 122875

اختصاصی/ تمجید اسطوره پرسپولیسی ها از پورحیدری

حسین کلانی ستاره دوست داشتنی دهه پنجاه فوتبال ایران و پرسپولیس از پورحیدری بعنوان کسی که به ورزش باشگاه استقلال (تاج سابق) جان داد نام برد.
اختصاصی/ تمجید اسطوره پرسپولیسی ها از پورحیدری

حسین کلانی این چهره دوست داشتنی فوتبال ایران و ستاره ای که فوتبال او هیچ وقت از یادها نخواهد رفت، با حضور در مراسم دومین سالگرد مرحوم منصور پورحیدری در مقابل خبرنگار فرتاک ورزشی قرار گرفت و به سابقه دوستی خود با اسطوره استقلالی ها اشاره و او را یکی از مردان دوست داشتنی فوتبال ایران نامید.

کلانی درخصوص حضور خود به عنوان یک پرسپولیسی در مراسم یادبود منصور پورحیدری گفت: این افتخار را داشتم از تاریخ ۱۳۴۶ کنار منصور پورحیدری باشم ولی متأسفانه تا زمانی که او در قید حیات بود، قدرش را ندانستند. البته زمانی که ما بزرگان کشورمان را از دست می دهیم تازه متوجه می شویم چه گوهرهایی از بین ما رفته اند و به فکر قدردانی از آن ها میافتیم!

وی افزود: منصوردر زمان حیات خود به باشگاه تاج و ورزش مملکت‌ جان داد و در قلب تمام کسانی که به ورزش این کشور عشق می ورزند جای دارد و همیشه زنده است.

کلانی در ادامه صحبت های خود در رابطه با شرایط پرسپولیس و دیدار این تیم در برابر کاشیما ژاپن گفت: پرسپولیس در شرایط مناسبی به سر می برد. به نظر من شکست در ژاپن عامل روحیه سازی بود که غرور کاذب بازیکنان را پس از بردهای متوالی از بین ببرد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه افزود: اینجا مسئله باشگاه پرسپولیس نیست. مسئله نماینده ایران است. ملت ما با تمام اختلاف عقیده ها و سلیقه ها، زمانی که بحث ملی پیش بیاید مشتی می شوند در دهان کسانی که یاوه گو هستند و نمی توانند افتخارات مملکت را به چشم ببینند.

کلانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر میکند پرسپولیس قهرمان  لیگ قهرمانان آسیا بشود یا نه، گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان خواهد شد. امیدوارم که به شکل خیلی خوبی این بازی برگزار شود

وی در پایان صحبت های خود گفت: از هواداران خواهش می کنم زمانی که که وارد استادیوم می شوند، در کمال ادب و مهمان نوازی تیم را تشویق کنند و به دنیا نشان دهند برخلاف حواشی ای که علیه تیم ما به راه می اندازند، ما ملتی هستیم که از نظر فرهنگ در دنیا اول هستیم.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ryak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ دو گل عقب هستیم ولی جبران می کنیم/دلم می خواهد پرسپولیس تاریخ ساز شود/ کٌری خوانی همیشه جای خودش را دارد
محمد پنجعلی:پورحیدری یکی از مفاخر فوتبال ایران است