تاریخ انتشار: 1397/08/20 00:19
کد خبر: 122318

حسرتی تاریخی در نگاه برانکو

سرمربی پرسپولیسی ها در یکی از مهمترین شب های زندگی خود نتوانست به آنچه که می خواهد دست پیدا کند. از نگاه عجیب و سنگین مرد کروات می توان به همه حسرت تاریخی او پی برد.
حسرتی تاریخی در نگاه برانکو

برانکو ایوانکوویچ از جمله مربیانی محسوب می شود که در مارکتی که در آن می توانست به فعالیت بپردازد بهترین نتایج را به دست آورده است. او که سومی جام جهانی را در زمان کمک مربیگری تجربه کرده بود پس از مستقل شدن به همراه تیم های امید و بزرگسالان ایران، هانوفر آلمان، دیناموزاگرب کرواسی، الاتفاق عربستان، الوحده امارات، شاندونگ چین و پرسپولیس توانست نتایج خوب و قهرمانی های فراوانی به دست بیاورد اما اول شدن در لیگ قهرمانان آسیا ویژه ترین اتفاقی که بود که می توانست در کارنامه او ثبت شود.

 

اما این ویژه ترین اتفاق نیازمند به یک سکانس ماندگار و طلایی داشت که در نهایت اتفاق نیفتاد. پس از یک فصل تمام جنگ با رقبای داخلی و خارجی، برانکو و بازیکنانش دیگر نتوانستند در دیدار پایانی برابر حریف ژاپنی به مقاومت خود ادامه دهند و در نهایت با شکست در اصلی ترین بازی جام به کار خود خاتمه دادند. اتفاقی که باعث شد تا مرد کروات فوتبال ایران بدترین شب زندگی خود را در ورزشگاه آزادی سپری کند.

 

شب و دیداری که باعث شد تا دیگر خبری از احساس رضایت در چهره مرد یخی پرسپولیسی ها پیدا نباشد و اتفاقا برعکس در یکی از معدود تصاویری که از او سراغ داریم نگاه سنگینی را شاهد باشیم. از آن دسته نگاه هایی که نشان از یک ناکامی عجیب دارد. شکستی که می توانست اتفاق نیفتد و او مهمترین عنوان فوتبال آسیا را به دست بیاورد.

 

سرمربی پرسپولیسی ها در حالی پله های ورزشگاه آزادی را برای گرفتن مدالی که دوستش نداشت طی می کرد که گویا کشدارترین پله های دنیا را پشت سر می گذارد. اتفاقی که حتی با اظهارلطف هواداران حاضر روی پله ها ذره ای از ناراحتی آن کم نمی شد و دقایقی بعد در یکی از آخرین سکانس های غمبار امشب خود با مدال نامرغوب در یک قاب قرار گرفت تا تصویر به ثبت رسیده آن را تا سال ها به خاطر داشته باشد. تصویری که هنوز معلوم نیست خیلی زود توسط این مربی به فراموشی سپرده می شود و یا نه حالا حالاها در ذهن او خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgngm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو موفق می شود با جادوی همیشگی خود از سد محکم تیم ژاپنی عبور کند؟