تاریخ انتشار: 1397/08/21 10:05
کد خبر: 122161

برانکو حتی برای تعویض بازیکنی روی نیمکت نداشت/به پرسپولیس خیانت شد!

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:‌ متأسفانه با خیانت به پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد.
برانکو حتی برای تعویض بازیکنی روی نیمکت نداشت/به پرسپولیس خیانت شد!

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:‌ متأسفانه با خیانت به پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد.محمد پنجعلی در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان در سطح قهرمانی بودند. شرایطی که پرسپولیس داشت بسیار سخت بود از نظر بازیکن کمبود داشتیم با این حال بازیکنانی که در تیم بودند مرد و مردانه جنگیدند.

وی افزود: پرسپولیس برای مقابله با تیم کاشیما بازیکن هم نداشت و در واقع شرایط پایاپایی با حریف ژاپنی و فینال نداشت با این همه تمام بازیکنان پرسپولیس با قلب‌شان و تمام وجود بازی کردند. با این وضعت رسیدن تا فینال هم شاهکار بود. بازیکنان پرسپولیس قهرمانانه جنگیدند و فوتبال همین است یک تیم می‌برد و یک تیم بازنده می‌شود.

پنجعلی با اشاره به دست‌های خالی برانکو روی نیمکت گفت: پرسپولیس حتی برای تعویض بازیکنی روی نیمکت هم نداشت. برخی از بازیکنان هم با وجود مصدومیت با زور آمپول در میدان حاضر شدند مردم و هواداران هم این مسائل را می‌دانستند و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه برایشان قابل تقدیر بود. تیمی با این همه مشکلات توانست تا فینال لیگ قهرمانان پیش بیاید.

وی در مورد اینکه مقصر شرایط پرسپولیس و اینکه در فینال بازیکن نداشتند چه کسی است، گفت: به پرسپولیس خیانت شد. هیچکس هم این مسائل را پیگیری نکرد. مگر می‌شود چنین بلایی سر این تیم آورد، مدیریت قبل و بازیکنی که به نوعی ابزار دست آنها بود چنین شرایطی را رقم زدند. به پرسپولیس و هوادارانش خیانت شد. به نظر من مدیریت قبلی و آن بازیکن باید پاسخگو باشند. حیف شد که پرسپولیس با این هواداران میلیونی‌اش چنین شرایطی را تجربه کرد. با احساسات هواداران پرسپولیس بازی شد.

پنجعلی در مورد اینکه منظورش از آن بازیکن طارمی است، گفت: هم طارمی و هم طاهری مدیریت سابق باشگاه باید پاسخگو باشند و خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس با همه این کمبودها توانست نایب قهرمان آسیا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9gq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مکالمه طولانی اینفانتینو با برانکو/چه چیزی رد و بدل شد؟