تاریخ انتشار: 1397/09/07 12:25
کد خبر: 119947

برانکو مرد مبارزه است!

برانکو در تمرینات پرسپولیس بسیار با انگیزه است. این بعد از دست دادن جام قهرمانی آسیا و هم چنین جدل های اخیر با کی روش کمی عجیب بود.
برانکو مرد مبارزه است!

اما برانکو با روحیه ای که در تمرینات دارد به خوبی نشان داده  با واقعیت از دست دادن جام در آسیا به خوبی کنار آمده و معتقد است فوتبال برای او و تیمش ادامه دارد و آنها دوباره شانس دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر و آسیا بجنگند. بی شک این بار برانکو و پرسپولیسی ها بهتر عمل خواهند کرد چون تجربه بازی با کاشیما را دارند و از سویی قرار نیست این بار با پنجره های بسته و نیمکت خالی از بازیکن با کیفیت مواجه شوند.

 

شاید اگر مربی دیگری جای برانکو بود به خاطر از دست دادن جام روحیه اش را از دست می داد و حتی افسرده می شد اما برانکو مرد مبارزه است. این سیمای پروفسور حس جنگندگی را به شاگردانش انتقال می دهند و اینکه لیگ قهرمانان آسیا تمام شده و به زودی یک فصل دیگر در آسیا آغاز می شود و باید با فراموش کردن گذشته برای آینده تلاش کرد. کما اینکه پرسپولیس اگر قهرمان هم می شد باید از این فضا بیرون می آمد و برای تکرار قهرمانی درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از نو تلاش می کرد.

 

اما جدل لفظی با کی روش هم هیچ تاثیر منفی روی روحیه برانکو نگذاشته است. بر خلاف تصور کشمکش های لفظی که بین برانکو و کی روش یا بین کی روش و برانکو وجود دارد تا به این جای کار نه به تیم ملی ضربه زده است و نه پرسپولیس. دیدید که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و در جام جهانی هم آنطور که می خواست بازی کرد و نتیجه گرفت و پرسپولیس هم با وجود بسته بودن پنجره هم در لیگ برتر قهرمان شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا دیدار فینال پیش رفت. امروز هم برانکو با همه توان در پی تکرار قهرمانی در لیگ برتر است و در حال برنامه ریزی برای قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است. همان طور که کی روش هم برنامه ریزی کرده در جام ملت های آسیا قهرمان شود.

 

فوتبال مربی مبارز می خواهد. مربی ای مثل برانکو که به شاگردانش یاد داد حتی در کمبودها هم باید برای خواسته ها جنگید و تلاش کرد. به یقین در فوتبال کسی که از حرکت می ایستد هیچ گاه قهرمان نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvrx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض پرسپولیس به نامه فدراسیون علیه برانکو