تاریخ انتشار: 1397/09/07 23:30
کد خبر: 119864

اصلی‌ترین گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از خصوصی سازی مشخص شد!

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از خصوصی سازی باشگاه عنوان کرد.
 اصلی‌ترین گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از خصوصی سازی مشخص شد!

قرار است تا اواخر آذر 1397 وضعیت نهایی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شود تا فردی جایگزین او شود و همچنین این احتمال وجود دارد تا به دنبال خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس اینبار صاحبان احتمالی آینده باشگاه و اعضای هیئت مدیره این تیم تصمیم گیرنده اصلی باشند.

همچنین قرار است تا اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه (۱۰ آذر ۱۳۹۷) جلسه ای را با حضور وزیر ورزش و جوانان کشورمان برگزار کنند تا آخرین وضعیت مدیریت و خصوصی سازی این باشگاه مشخص شود.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره با این جلسه و هدف و جهت گیری این باشگاه برای انتخاب مدیرعامل بعدی پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده است که گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس حتی پس از خصوصی سازی ، حمیدرضا گرشاسبی خواهد بود. باشگاه پرسپولیس چند سال است که با هدایت این فرد توانسته وضعیت منسجمی داشته باشد و همچنین او توانسته در طول سالیان اخیر حضورش ،مشکلاتی عدیده ای که از سالیان دور در باشگاه باقی مانده است را برطرف کند.

کاشانی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس زمانی که در بخش خصوصی متمرکز شده و همچنین طرح های ملی با نظارت مسئولان مربوطه در آن اجرایی شود می تواند پیشرفت خوبی را داشته باشد.برای مثال ما باید از 2 باشگاه قدرتمند جهان همچون رئال مادرید و بارسلونا به عنوان نمونه استفاده کرده و تمامی کارهایی که آن ها در جهت پیشرفتشان انجام می دهند را برای پرسپولیس اجرایی کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امروزه دیگر نباید ورزش را به عنوان یک تفریح در نظر بگیریم.ورزش قسمتی از کشور است که می تواند بر روی شئونات مردم تاثیر های مهمی را داشته باشد و همچنین در تلاش خواهیم بود تا به واسطه کمک های حامیان مالی و همچنین طرفداران پر شماری را که تیم فوتبال پرسپولیس در اختیار دارد ، در مسیر پیشرفت گام برداریم.

پیشکسوتان و هوداران دارای صلاحیت می توانند بهترین گزینه اداره باشگاه پرسپولیس باشند

کاشانی درباره با پیشنهاد پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای خرید این باشگاه بیان کرد: پیشکسوتان و هوادارانی که صلاحیت علمی و عملی قابل قبولی در راستای خرید ، مدیریت و هدایت تیم فوتبال پرسپولیس دارند می توانند بهترین گزینه برای آینده این تیم باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdo9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف گرشاسبی تا چند روز آینده مشخص می شود!