تاریخ انتشار: 1397/10/15 11:14
کد خبر: 115088

چند پیشنهاد به بازیکن پرسپولیس/استقلال؛ یک گزینه هیجان انگیز!

یک نیم فصل پر نوسان پایان ماجراجویی گادوین منشا در پرسپولیس بود که با ادعای آقای گل به این تیم آمده بود.
چند پیشنهاد به بازیکن پرسپولیس/استقلال؛ یک گزینه هیجان انگیز!

گادوین منشا در لیگ شانزدهم با نمایش خیره کننده در پیکان، نوید ظهور یک مهاجم قابل اعتنای دیگر‌ در‌ فوتبال ایران را می‌داد و مسوولان پیکان که با توجه به محتاط بودن در خرید بازیکنان خارجی تن به قرارداد یکساله با او داده بودند، به سادگی ستاره خود را از دست دادند.

منشا که پیش از حضور در پرسپولیس مدعی شده بود آقای گلی با این تیم با توجه به موقعیت‌های پیاپی که نصیب مهاجمان می‌شود خیلی آسان‌تر از جای دیگر است، با ادعای آقای گلی پیراهن شماره ۹۰ را از آن خود کرد و البته در همان روزهای اول درگیر یک ماجرای بزرگ شد و ادعای اینکه مورد بی‌توجهی دیگر بازیکنان است و به او پاس داده نمی‌شود جنجال بزرگی را شکل داد که البته خیلی زود به پایان رسید.

با محرومیت مهدی طارمی این بازیکن به ترکیب اصلی رسید و البته بعد از مدتی با توجه به روند پرنوسانی که طی می‌کرد به نیمکت میخکوب شد. منشا در این فصل علیرغم حضوری ثابت در ترکیب بیشتر‌ در‌ لیگ قهرمانان برای سرخ‌ها خاطره‌ساز شد. با این حال رفتارها و عملکرد فنی دور از انتظار او باعث شد در نهایت برانکو در‌ ژانویه او را در لیست مازاد خود قرار دهد و به دنبال مهاجم دیگری باشد.

 

پیشنهادات داخلی؛ ذوب،فولاد یا سایپا

با توجه به باقی ماندن شش ماه دیگر از قرارداد  منشا با پرسپولیس او باید برای انتخاب مقصد بعدی خود با این باشگاه به توافق دست یابد.

از مشتریان داخلی مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان از فولاد خوزستان، سایپا و ذوب آهن اصفهان نام برده می‌شود. با این حال بعید به نظر می‌رسد این انتقال سرانجام یابد و این بازیکن شاید تصمیم به خروج از ایران داشته باشد. با این حال با توجه به شرایط مالی سایپا حضور او در جمع شاگردان علی دایی کاملا منتفی به نظر می‌رسد.

پرسپولیس با توجه به قرارداد با این بازیکن در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار (قرارداد و پاداش و ...) به این بازیکن بدهکار است و ترجیح آنها این است که او را به تیمی انتقال دهند که این مبلغ را با او صاف کند.

فولاد خوزستان با افشین قطبی برای نیم فصل برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد و شاید انتقال منشا به این تیم نیز یک اتفاق ویژه تلقی شود و باید دید این مساله چه مسیری را دنبال خواهد کرد. ذوب آهن نیز که مرتضی تبریزی را در ابتدای فصل به استقلال داد طی چند هفته اخیر بزرگترین ضربه را بابت نداشتن مهاجم دریافت کرده و احتمالا یکی از مشتریان این بازیکن تلقی شود.

 

استقلال؛ یک گزینه هیجان انگیز

آبی‌پوشان تهرانی هم که در ابتدای لیگ برتر فصل هفدهم در جنگ نقل و انتقالاتی موفق به جذب این بازیکن نشده بودند، شاید اکنون نیز بدشان نیاید او را در جمع خود داشته باشند. بعد از جدای مامه تیام آنها به شدت در خط حمله خود با مشکل مواجه شدند و الحاجی گرو نیز نتوانست گره‌ای از این مشکلات باز کند و هفته گذشته از این جمع جدا شد. ایرج عرب، سرپرست پرسپولیس در خصوص پیشنهاد احتمالی استقلال نیز می‌گوید: ما با باشگاه‌هایی که خواهان جذب این بازیکن باشند مذاکره خواهیم کرد و تفاوتی ندارد و حتی اگر استقلال نیز خواهان این بازیکن باشد باید پیشنهاد خود را اعلام کند. اگر مورد قبول ما و منشا باشد مشکلی با این موضوع نخواهیم داشت.

گادوین منشا در‌ بازگشت از تعطیلات روز شنبه در‌ باشگاه پرسپولیس روبروی مدیران تیم خواهد نشست تا شرایط قرارداد، مطالبات و پیشنهادات جدید خود را مرور کند. مهمترین موضوع این است که او تن به مذاکره برای مطالبات خود و گزینه‌های پیشنهادی باشگاه را بدهد یا اینکه به دنبال حضور در فضای جدید باشد.

 

پیشنهاد قطری جالب توجه

گادوین منشا هر چقدر که در لیگ برتر یک مهاجم گل نزن برای پرسپولیس نشان داد در لیگ قهرمانان آسیا با کلاس ‌و موقعیت شناس بود تا شانس حضور در فوتبال خارج از ایران را نیز برای خود متصور باشد. پیش از این بارها از پیشنهادات قطری این مهاجم نیجریه‌ای صحبت شد و اکنون باید دید گزین نهایی او خروج از فوتبال ایران و پاسخ به پیشنهادات قطری خواهد بود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdwjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار باورنکردنی گادوین منشا در پرسپولیس