تاریخ انتشار: 1397/11/30 11:23
کد خبر: 109483

پروفسور و طلسمی که بالاخره شکست!

سرمربی کروات پرسپولیس در چهارمین حذفی خود بالاخره موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد تا تنها دو گام برای دستیابی به عنوان قهرمانی فاصله داشته باشد.
پروفسور و طلسمی که بالاخره شکست!

قشقایی شیراز، ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان تیم‌هایی بودند که سد راه تیم برانکو طی سه فصل اخیر برای دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی شدند تا این عنوان تنها جای خالی افتخارات سرمربی کروات در ایران و روی نیمکت پرسپولیس باشد.

تیم برانکو در اولین حضور خود در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز و در حالی که ملی پوشان خود را در اختیار نداشت شکست خورد و از صعود بازماند. در فصل بعدی نیز آنها در اصفهان اسیر ناداوری و اشتباهات شدند و با اخراج ایمان صادقی و 10 نفره شدن در دقایق ابتدایی در نهایت با دو گل شکست خوردند و از این رقابت‌ها حذف شدند. شاگردان برانکو فصل گذشته در شرایطی که به نظر می‌رسید کار سختی برابر نفت آبادانی که یک هفته قبل از آن در لیگ برتر شکست‌شان داده بودند، نداشته باشند در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کردند تا دربی جام حذفی نیز شکل نگیرد و استقلال با برتری برابر نفت آبادان و در نهایت خونه به خونه بابل این عنوان را از آن خود کند. پرسپولیس با داعیه قهرمانی این فصل ابتدا حریف دسته اولی خود را شکست داد و با عبور از نود ارومیه به مصاف سپیدرود رفت که این تیم نیز در رشت مقابل شاگردان برانکو شکست خورد. برانکو برای صعود به نیمه نهایی مقابل پدیده قرار گرفت و روز گذشته در یک بازی نزدیک و در ضربات پنالتی در نهایت موفق به شکست شاگردان یحیی گل محمدی شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

آنها اکنون برای دستیابی به قهرمانی باید برابر سپاهان و داماش گیلان به برتری دست یابند و نکته جالب توجه این بود که بالاخره برانکو موفق شد تابوی عدم صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی را بشکند و باید دید برابر سپاهان نیز موفق خواهد بود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxpea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درس بزرگ برانکو و شاگردانش از خاطره تلخ فصل گذشته!