تاریخ انتشار: 1398/04/07 09:56
کد خبر: 95586

یار صمیمی مارادونا سرمربی آینده پرسپولیس + عکس

یار صمیمی مارادونا سرمربی آینده پرسپولیس + عکس

باشگاه پرسپولیس با گذشت بیش از دو هفته از جدایی برانکو سرمربی کروات سرخ‌پوشان از این تیم، هنوز نتوانسته‌ جانشین مناسبی برای وی پیدا کند و مدیران سرخ‌ها هر بار زمان اعلام نام سرمربی جدید را به تعویق می‌اندازند.

در همین رابطه اسامی مربی‌های متعدد و زیادی به نیمکت پرسپولیس لینک شده است اما مذاکرات مدیران با گزینه‌های مد نظر، تاکنون نتیجه‌ای نداشته و هنوز مشخص نیست چه کسی ناخدای کشتی سرخ‌ها در فصل آینده خواهد بود.

اما شنیده می‌شود که مسئولان پرسپولیس در نهایت با یکی از گزینه‌ها به توافقات اولیه رسیده‌اند. گفته می‌شود گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی که کارنامه بسیار  ضعیف‌تری نسبت به سایر گزینه‌های هدایت سرخ‌ها دارد، نزدیک‌ترین شخص به نیمکت پرسپولیس است و به دلیل قیمت پایین‎تر او نسبت به دیگر مربی‌ها، مدیران سرخ‌پوشان وی را برای هدایت سرخ‌های پایتخت انتخاب کرده‌اند.

گابریل کالدرون
ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد حداکثر رقمی که برای سرمربی خارجی و جدید این تیم پرداخت می‌شود، 500 هزار دلار خواهد بود و حاضر نیست بیشتر از این مبلغ برای مربی هزینه کند. این در حالی است که تقریبا تمامی گزینه‌های پرسپولیس به جز کالدرون درخواست رقمی بالاتر از این مبلغ دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx5vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی جدید پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول می کند

گزارش ویژه: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات
همه منتظر برانکو ، خروجی ها و لیست B