//
کدخبر: ۱۹۷۹۰۵ //

تغییرات دوباره در هیات مدیره پرسپولیس

طی روزهای آینده باید شاهد تغییرات دوباره در هیات مدیره پرسپولیس بود و احتمالا یک عضو آن جابجا خواهد شد.

 تغییرات دوباره در هیات مدیره پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

هیات مدیره جدید پرسپولیس که در اوایل سال جدید کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد، طی این مدت شرایط سختی را دنبال کرده و با چالش‌های بزرگی همراه بوده است.

این اعضا با حضور نفرات جدیدی همچون علی رغبتی، سیدمهرداد هاشمی و محمدمهدی نبی در کنار دو عضو سابق که از جعفر کاشانی و ایرج عرب شکل گرفته بود، انتخاب شد و ایرج عرب که پیش از این در سمت سرپرستی مشغول بود به عنوان مدیرعامل تیم معرفی شد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس اما اکنون احتمالا با تغییرات دوباره‌ای همراه شود و یک عضو جدید در آن جابجا شوند. طبق اخبار رسیده، احتمال اینکه رضا درویش که پیش از این به عنوان مدیرعامل سایپا فعالیت می‌کرد به عنوان عضو جدید به این گروه اضافه شود زیاد است. درویش که در زمان مدیرعاملی در سایپا نیز با شایعه‌هایی درباره حضور در پرسپولیس همراه بود، اکنون که از این تیم جدا شده، این شایعات را قوت بخشیده است. خصوصا اینکه او طی روزهای اخیر لابی‌های خود را با کمک گرفتن از مجلس آغاز کرده و اکنون در یکقدمی این باشگاه قرار دارد.

با این شرایط البته باید دید عضوی که از این جمع جدا خواهد شد کدام یک از نفرات کنونی خواهند بود. ایرج عرب به عنوان مدیرعامل کنونی تیم به شدت تحت فشار هواداران قرار دارد و البته توانسته با تمدید قرارداد بازیکنان سابق و جذب سرمربی جدید، تا حد زیادی شرایط را تغییر دهد. در خصوص مهدی نبی نیز از زمان حضورش در هیات مدیره این شایعه وجود داشته که در تلاش برای حضور در سمت مدیرعاملی است، هرچند طی روزهای اخیر او نیز در کنار دیگر اعضا در تلاش برای پوشاندن مشکلات تیم بوده است.

علی رغبتی و جعفر کاشانی البته بعید است با تغییر مواجه شوند و احتمالا به کار خود در این سمت ادامه خواهند داد. با این حال شایعات خبر از جدایی مهرداد هاشمی، دیگر عضو این جمع می‌دهد که حضوری کمرنگ در جلسات و تصمیمات باشگاه دارد. مدیر موفق دهه قبلی سایپا که ساختار مناسبی در این باشگاه شکل داده بود و آنها را به قهرمانی لیگ نیز رسانده بود، به نظر با مشکلاتی همراه است که بعید است در این سمت به کار ادامه دهد. موضوعی که باعث خواهد شد تغییرات احتمالی طی روزهای آتی جایگاه او را تغیر دهد.

باید دید این تغییر چه زمانی انجام خواهد شد، خصوصا اینکه پرسپولیس در حال حاضر در پی تغییرات مربیگری و تدارک اردوی پیش فصل و جذب بازیکن جدید است و مدیران تیم تمرکز خود را در این راستا قرار داده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان