تاریخ انتشار: 1400/12/21 16:28
کد خبر: 24700

آمار جالب هافبک دفاعی مغضوب؛ هر 102 دقیقه یک گل

رضا اسدی این فصل در بیشتر بازی‌ها، نیمکت نشین بوده اما آمار گلزنی او، حتی از مهاجمان پرسپولیس هم بهتر است.
آمار جالب هافبک دفاعی مغضوب؛ هر 102 دقیقه یک گل

رضا اسدی این فصل، به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس خریداری شد تا جای احمد نوراللهی، یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در سال‌های اخیر را بگیرد. نوراللهی لیگ بیستم با 10 گل، بهترین گلزن پرسپولیس بود و تاثیر زیادی روی قهرمانی این تیم داشت. اسدی اما، نتوانست در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و خیلی زود، روی نیمکت رفت. یحیی گل‌محمدی پس از هفته پنجم و سومین بازی پیاپی بدون برد، ترجیح داد اسدی را روی نیمکت بفرستد و از زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا در خط هافبکش استفاده کند. اسدی در معدود بازی‌هایی که به میدان رفته اما، آمار گلزنی و گل‌سازی درخشانی دارد.

اسدی این هفته با دو ضربه سر، هر دو گل پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان را زد و امیدهای سرخپوشان برای قهرمانی را زنده نگه داشت. پیروزی در هفته پیش از دربی، روحیه بالایی به گل‌محمدی و تیمش برای بازی بزرگ فصل داد. او هفته اول و مقابل فولاد هم، توانست زننده گل اول بازی باشد. دیگر گل او، در بازی با آلومینیوم زده شد. مسابقه‌ای که اسدی به عنوان بازیکن ذخیره در دقیقه 85 به زمین رفت و دقیقه 94، با زدن گل دوم خیال پرسپولیس از برد را راحت کرد. علاوه بر زدن 4 گل، اسدی دو گل هم برای پرسپولیس ساخته است. بازی هفته دوم با نساجی، اسدی گل دوم پرسپولیس را برای مهدی عبدی ساخت و هفته دهم مقابل پیکان، در دقایق پایانی با پاسی زیبا سازنده گل سوم پرسپولیس بود.

لیگ بیست و یکم، اسدی فقط 6 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته و مجموعا 614 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. البته این دقایق، بدون احتساب وقت‌های تلف شده بازی‌ها هستند که یک گل و یک پاس گل اسدی در آن رقم خورده‌اند. اسدی به عنوان یک هافبک دفاعی، در هر 102 دقیقه توانسته یک گل برای پرسپولیس بزند یا بسازد. آماری که از بازیکنان هجومی پرسپولیس هم بهتر است. شاید اسدی نتوانسته باشد جای نوراللهی را برای پرسپولیس پر کند اما در زمینه تاثیرگذاری روی گل‌ها، آماری عجیب برای یک هافبک دفاعی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45alyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیاباته به شایعات پایان داد