تاریخ انتشار: 1401/03/27 09:17
کد خبر: 20567

چرا قرارداد شماره ۸۸ تمدید نمی شود؟

اگر اتفاق خاصی نیفتد قرارداد سیامک نعمتی با باشگاه پرسپولیس همین هفته تمدید خواهد شد.
چرا قرارداد شماره ۸۸ تمدید نمی شود؟

سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی است که قراردادش به پایان رسیده و هنوز خبری از رفتن یا ماندنش نیست. نعمتی گفته بود پیشنهادهایی از خارج دارد اما دوست دارد در پرسپولیس بماند اما مشخص نشد از کجا و چه تیمی پیشنهاد گرفته است.

یحیی در گفت و گو با درویش خواستار تمدید قرارداد با نعمتی شده است، سیامک نعمتی می‌تواند در دفاع راست، هافبک راست و چپ و حتی خط حمله بازی کند اما فصل گذشته اغلب به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور شد و نتوانست مثل گذشته خوش بدرخشد.

با این وجود یحیی گل محمدی همچنان به او اعتقاد دارد و خوب می داند سیامک نعمتی می تواند رقیب خوبی برای ستاره هایش باشد. سرمربی پرسپولیس با خرید دانیال اسماعیلی فر آن قدر خیالش از بابت سمت راست خط دفاعی راحت شد که قید رامین رضاییان را زده و به باشگاه اعلام کرد نیازی به او ندارد.

یحیی گل محمدی مطمئن است در صورت محرومیت یا مصدومیت احتمالی دانیال اسماعیلی فر می تواند روی سیامک نعمتی برای بازی در دفاع راست حساب کند.

همچنین سیامک نعمتی به عنوان هافبک راست هم قادر است با دانیال اسماعیلی فر زوج خوبی باشد. برهمین اساس سرمربی پرسپولیس از باشگاه خواسته است هر چه زودتر قرارداد سیامک نعمتی را تمدید کند.

شماره ۸۸ پرسپولیس در حال حاضر از فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان پیشنهاداتی دارد و حتی شنیده می شود سپاهانی ها نیز به او پیشنهاد داده اند.

آنچه شاید کمی این پروسه را طولانی تر کرده رقم قرارداد درخواستی سیامک نعمتی است. مدیربرنامه های سیامک نعمتی و مدیران باشگاه پرسپولیس مشغول چانه زنی هستند و پیش بینی می شود در نهایت همین هفته به یک نقطه مشترک و تفاهم برسند.

گفته می شود سیامک نعمتی از رقم قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس با خبر شده و بر همین اساس درخواست رقم بیشتری برای تمدید کرده است. او به عنوان یکی از قدیمی ها و ستاره های فصول گذشته پرسپولیس که گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در دیدار نیمه نهایی برابر السد قطر زد حالا مشغول چانه زنی است اما با این حال مشکلی وجود ندارد و به زودی زیر برگه قراردادش را امضا خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5nwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 دلیل مهم برای جدایی احتمالی هافبک سرخ ها