تاریخ انتشار: 1401/11/15 17:42
کد خبر: 11041

پاسخ به یک سوال؛ چرا نعمتی در پرسپولیس ماندنی شد؟

پشت پرده ماندن هافبک مازاد پرسپولیس در جمع قرمزها چه بود؟
پاسخ به یک سوال؛ چرا نعمتی در پرسپولیس ماندنی شد؟

سیامک نعمتی که در پنجره زمستانی از سوی یحیی گل‌محمدی در لیست مازاد قرمزها قرار گرفته بود پس از بازی مقابل آلومینیوم و بعد از پادرمیانی مدیران باشگاه به تمرینات پرسپولیس برگشت و به صورت اختصاصی فعلا کارهای اختصاصی را در دستور قرار داده است.

نعمتی در حالی به تمرینات پرسپولیس برگشته است که یحیی پس از بازی مقابل ذوب آهن صراحتا اعلام کرد به او نیازی ندارد و در این بین نیز سیامک تلاش کرد تا بتواند رضایت‌نامه خود را از باشگاه دریافت کرده و به یکی از تیم‌های خواهان خود بپیوندد، موضوعی که در پایان روز نقل و انتقالات میسر نشد تا او مجدد راهی تمرین قرمزها شود.

طبق ادعای خبرورزشی، نعمتی در مذاکره با تیم‌های خواهان خود پیشنهاد مالی بالایی داده است و همین موضوع یکی از دلایل عدم جدایی او از پرسپولیس در پنجره زمستانی بود. سیامک که پیش از ان صحبت‌هایی با باشگاه گل‌گهر انجام داده بود و حتی پایگاه خبری فوتبالی از پیوستن او به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی خبر داده بود و حتی این باشگاه حاضر بود 4 میلیارد پول رضایت‌نامه او را پرداخت کند اما گفته می‌شود پیشنهاد مالی بالایی که سیامک به گل‌گهری‌ها داده است موجب می‌شود تا امیر قلعه نویی سراغ محمدرضا حسینی برود و او را با مبلغ کمتری به خدمت بگیرد.

نعمتی همچنین مذاکراتی با فولاد خوزستان انجام داده بود اما آنها ترجیح دادند به جای جذب سیامک، تورس را به خدمت بگیرند تا پروژه جدایی هافبک مازاد قرمزها از این تیم منتفی شود.

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی که از مذاکرات و پیشنهادهای سیامک نعمتی با فولاد و گل‌گهر باخبر بود به مدیران باشگاه و مربیان این تیم که واسطه بازگشت او شده بودند با کنایه گفته بود "رفته دورهای خودش را با تیم‌های دیگر زده، مذاکره کرده و رقم‌های بالا داده و حالا که هیچ تیمی‌او را نخواسته دوباره برگشته است! "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qk7a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل اصلی دلخوری سرمربی پرسپولیس از سیامک نعمتی