تاریخ انتشار: 1396/09/17 11:50
کد خبر: 170347

سیامند رحمان بر بام وزنه برداری جهان ایستاد

قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان با کسب نشان طلا از رقابت های جهانی مکزیک، بار دیگر از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کرد.
سیامند رحمان بر بام وزنه برداری جهان ایستاد

 سیامند رحمان بامداد امروز در جریان برگزاری ششمین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری معلولین مکزیک در رقابت های دسته فوق سنگین، 107+ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت.

وی در حرکت اول وزنه 265 کیلوگرمی را انتخاب کرد و به راحتی آن را بالای سر برد، در حرکت دوم وزنه 275 کیلوگرمی را نیز مهار کرد و درحرکت سوم با مهار وزنه 285 کیلوگرمی به نشان طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشورمان نیز در حرکت اول وزنه 236 کیلوگرمی را انتخاب و به راحتی آن را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه 241 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت سوم از مهار وزنه 260 کیلوگرمی بازماند و با رکورد 241 کیلوگرم به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

بر این اساس کاروان کشورمان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز تا پایان روز ششم مسابقات در جایگاه دوم قرار دارد. 

فردا (شنبه) و در هفتمین وآخرین روز مسابقات، صمد عباسی، آخرین نماینده کشورمان از ساعت 23 به وقت تهران در رقابت های دسته 65 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

رقابت های جهانی مکزیک از 11 تا 18 آذر ماه به میزبانی مکزیکوسیتی دزر حال برگزاری است و تیم ملی ایران با 14 نماینده خود در این رویداد حضور یافته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8jw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سه تیم ایرانی به نیمه‌نهایی کشتی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رسیدند