تاریخ انتشار: 1396/09/17 11:59
کد خبر: 170346

حسینی: مدالم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: در مسابقات جهانی از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداشتم بلکه بدنم ناهماهنگ بود و امیدوارم توانسته باشم دل خانواده‌ام را شاد کنم.
حسینی: مدالم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

 سعید علی‌حسینی در مورد علت افتادن وزنه‌ها در حرکت یک ضرب دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد:  تو صحنه مسابقه استرسی نداشتم اما قبل از این که به مسابقات بروم زانویم التهاب داشت و تمرینات پرفشار را تا روز آخر نداشتم. حتی وزنه‌برداران در آمریکا هم تمرین سنگین داشتند اما من نه؛ چون زانویم بدتر می‌شد و به مسابقات نمی‌رسیدم.

او افزود: از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداشتم بلکه ناهماهنگی بدنم بود و تا بدنم فشار را احساس کرد ناهماهنگی ایجاد شد.

علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که در مسابقات جهانی فقط دنبال کسب مدال بود یا رنگ آن هم برایش مهم بود؟ تصریح کرد: شرایطم در اردوی بابلسر خیلی خوب بود. من و بهداد  برای کسب مدال طلا آمده بودیم. اما از قبل می‌دانستیم تالاخادزه وزنه‌بردار باکیفیتی است و خیلی خوب جلو می‌رود. پیشی گرفتن از او کار سختی است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. ان‌شاءالله با کمک مربیان برنامه‌ای داشته باشیم که با او خوب رقابت کنیم.

نایب قهرمان جهان در پاسخ به این پرسش که روی سکو به چه چیز فکر می‌کرد؟ تاکید کرد: روزهایی که می‌توانستم باشم و نبودم و اتفاقاتی که افتاده بود. هر چیزی که هشت سال به آن فکر کرده بودم از جلوی چشمانم رد شد.

او در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: ان‌شاءالله این مسابقات سکوی پرتا ب من باشد. هدفم المپیک است امیدوارم بتوانم همین طور جلو بروم. البته کمک مسوولان مهم‌ترین تاثیر را در کار من می‌تواند داشته باشد.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که مدالش را به چه کسی تقدیم می‌کند؟ بیان کرد: اولویت پدرم و خانوداه‌ام هستند زیرا بیش‌ترین آسیب را آن‌ها دیدند. امیدوارم بعد از این همه مدت توانسته باشم دل‌شان را شاد کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7gwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین رضازاده عزادار شد