تاریخ انتشار: 1396/09/20 11:48
کد خبر: 169919

من پشت صحنه بودم و ندیدم که بهداد خطا کرد یا نه

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: من پشت صحنه بودم و ندیدم که بهداد خطا کرد یا نه.
من پشت صحنه بودم و ندیدم که بهداد خطا کرد یا نه

سعید علی‌حسینی، در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی آمریکا اظهار داشت: من در چند ماه گذشته تلاش زیادی کردم تا خودم را برای مسابقات جهانی آماده کنم. خداراشکر شرمنده مردم نشدم و توانستم با دست پر به کشور برگردم.

وی در خصوص این که‌ آیا حق بهداد سلیمی در مسابقات جهانی خورده شد، گفت: بهداد تلاش زیادی کرد اما به هر حال داوران نتیجه را مشخص می‌کنند. البته من پشت صحنه بودم و ندیدم که بهداد خطا کرد یا نه. چون پس از این که من وزنه زدم بهداد روی تخته رفت. وقتی در حال جمع کردن ساکم بودم متوجه شدم که حرکت بهداد را خطا اعلام کرده‌اند.

علی‌حسینی در مورد این که برای المپیک چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: برای بازی‌های آسیایی و پس از آن برای مسابقات المپیک که سخت‌تر از مسابقات جهانی است باید آماده شویم. امیدوارم در این دو رویداد هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پایان در مورد این که آیا در المپیک می‌تواند تالاخادزه گرجستانی را شکست دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: برای این که بتوان تالاخادزه را شکست داد به تنهایی من نمی‌توانم و باید یک برنامه‌ریزی قوی انجام بگیرد. با این شرایط نمی‌شود با تالاخادزه رقابت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk7bb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلیمی از وزنه برداری خداحافظی میکند؟