تاریخ انتشار: 1396/09/26 23:30
جلسه شورا ورزش بندر ماهشهر برگزار شد
کد خبر: 168859

حیدری: برگزاری جام جهانی کشتی، فرصتی برای ماهشهر خواهد بود

جلسه شورای ورزش بندر ماهشهر به منظور هماهنگی در برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی که ماهشهر میزبانی آن را بر عهده دارد برگزار گردید.
حیدری: برگزاری جام جهانی کشتی، فرصتی برای ماهشهر خواهد بود

جلسه شورای ورزش بندر ماهشهر امروز با حضور مدیر کل ،فرماندارونماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری بندرماهشهر برگزار شد.

این جلسه با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی،گزارش اقدامات صورت گرفته درحوزه ورزش شهرستان در سال 96،معرفی مسول ورزش بانوان شهرستان جهت رشد و توسعه ورزش قرار گرفت.

حیدری مدیر کل ورزش وجوانان استان خوزستان در این جلسه از میزبانی شهرستان بندر ماهشهر برای رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی 2018 خبر داد.

photo_۲۰۱۷-۱۲-۱۷_۲۱-۴۸-۵۱

وی در ادامه افزود: رقابت های کشتی فرنگی روزهای 4 تا 6 بهمن ماه به میزبانی بندر ماهشهربرگزار خواهد شد و رقابت های جام تختی یکی از معتبرترین تورنمنت های کشتی بزرگسالان جهان محسوب می شود.

 

حیدری خاطر نشان کرد: این بهترین فرصت برای ورزش بندرماهشهر است تا از یک رویداد بزرگ با کمترین هزینه میزبانی کند و یا توجه به این که ماهشهر نیز از قبل دارای زیرساخت‌های لازم می باشد، می‌تواند با کمترین هزینه این رقابت‌ها را بخوبی برگزار کند.

photo_۲۰۱۷-۱۲-۱۷_۲۱-۴۸-۲۲

وی از تلاش های مستمر علی گلمرادی نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی برای گرفتن امتیاز میزبانی ماهشهر برای رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی وهمچنین از منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در خصوص برگزاری این جلسه و زحمت ها و حمایت های چشمگیر وی از ورزش شهرستان صمیمانه تشکر وقدردانی کرد.

در پایان این جلسه خانم معصومه نوروز پور بعنوان مسئول امور ورزش بانوان بندر ماهشهر معرفی شد.

photo_۲۰۱۷-۱۲-۱۷_۲۱-۴۸-۳۹

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5mqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر درباره سبک بازی استقلال در دربی از این سه بازیکن مشورت گرفت!