تاریخ انتشار: 1396/11/29 13:30
کد خبر: 159501

دیگر نمی‌توان به بهانه‌های قدیمی دل‌خوش کرد/ راهکار وزارت ورزش چه خواهد بود؟

بعد از اعلام رای اتحادیه کشتی در مورد علی رضا کریمی و مربی او از سوی دبیر فدراسیون کشتی اعلام شد که در صورت تکرار این حرکت از سوی ورزشکاران ایرانی در تمام رشته‌ها حتما شاهد مجازات‌های سنگین تری، خواهیم بود.
دیگر نمی‌توان به بهانه‌های قدیمی دل‌خوش کرد/ راهکار وزارت ورزش چه خواهد بود؟

روز گذشته بعد از ابلاغ حکم به فدراسیون کشتی رسول خادم رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: خطر تعلیق هنوز صد درصد رفع نشده و مسئولین باید به دنبال راهکار دیگری در مورد مسئله رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی باشند.

در همین رابطه ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد با اشاره به این موضوع که این پرونده حساسیت فراوانی در عرصه بین المللی برای کشتی ایران بوجود آورد گفت: کمیته بین المللی المپیک تا حد زیادی تحت تاثیر قدرت‌های بزرگ اقتصادی و سیاسی دنیا قرار دارد و مطمئنا ما از این پس در صورت تکرار چنین پرونده‌هایی به مشکلات بزرگتری بر خواهیم خورد. البته همین لحظه نیز با لغو موقت تعلیق کشتی ایران مواجه شدیم و هنوز مشخص نیست در آینده چه تصمیمی برای ما اتخاذ خواهد شد.

این بار با توجه به نفوذ خوب رسول خادم در اتحادیه کشتی توانستیم این موضوع را حل و فصل کنیم، اما باید پرسید که آیا در تمام رشته‌ها ما دارای کرسی‌های جهانی هستیم که در صورت پیش آمدن موارد مشابه از تعلیق و مجازات‌های سنگین جلوگیری کنیم؟

با نگاهی به حواشی ایجاد شده در رابطه با موضوع علی رضا کریمی متوجه می‌شویم که افکار عمومی هم خواستار تغییر این رویه و پیدا کردن راهکار بهتری هستند تا دیگر ورزشکاران و مربیان ما قربانی نشوند.

امیدواریم وزارت ورزش و مجلس هرچه زودتر پیدا کردن روش برخورد مناسب‌تر با این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و قبل از اینکه شاهد بروز فاجعه در ورزش کشور باشیم این موضوع را حل و فصل نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rxyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت سنگین در انتظار کشتی ایران و علیرضا کریمی