تاریخ انتشار: 1396/11/29 13:40
کد خبر: 159499

لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرد

دبیر فدراسیون کشتی گفت: با توجه به شرایط کشتی‌گیران، تغییراتی در لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به وجود آمده است.
لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرد

 رضا لایق با تایید این خبر اظهار داشت: در وزن ۵۷ کیلوگرم به خاطر شرایط وزنی رضا اطری، نادر حاج آقا نیا راهی رقابتهای قهرمانی آسیا می شود. شرایط وزنی رضا اطری خوب نیست و درصد چربی پائینی دارد و باید در مورد شرایط وزنی اش برنامه ریزی متفاوت و خاصی در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مصطفی حسین خانی راهی قرقیزستان می شود و بهمن تیموری در مسابقات اوکراین شرکت می کند.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز به دلیل اینکه علیرضا کریمی در شرایط محرومیت قرار دارد، حسن یزدانی راهی قهرمانی آسیا می شود. پیش از این قرار بود یزدانی در این رقابتها به عنوان یک مسابقه تدارکاتی، بدلیل تمرین شیوه های فنی و حرکتی متفاوت، در یک وزن بالاتر به میدان برود اما با توجه به وضعیت بوجود آمده،  در وزن اصلی خود ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: در کشتی فرنگی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم به دلیل مصدومیت الیاسی نام اسدی در لیست قرار گرفته تا کادر فنی تا آخرین لحظات با توجه به شرایط الیاسی تصمیم‌گیری کند.

لایق در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فرشاد بلفکه نیز با تصمیم کادر فنی در وزن ۷۲ کیلوگرم در تورنمنت اوکراین به میدان می رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mxyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور آبادانی رقابت های قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا را قضاوت می کند