تاریخ انتشار: 1397/01/31 16:51
کد خبر: 151205

اختصاصی/ حاشیه های جذاب انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان/ تصاویر

مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید.
اختصاصی/ حاشیه های جذاب انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان/ تصاویر

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی مستقر در سالن هفتم تیر تهران، مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد تا شب ادامه خواهد داشت و در این جا به بخشی از حاشیه های این مسابقات که می تواند برای علاقه مندان اهمیت داشته باشد می پردازیم.

* امروز نسبت به روز گذشته استقبال فوق العاده‌ای از سوی تماشاگران شده است و تقریبا تمام صندلی های سالن پر شده است به طوری که برخی تماشاگران ایستاده مسابقات را تماشا می‌کنند.

* از حوادث جالب این مسابقات در نوبت صبح می‌توان به شکست نفرات نامداری همچون سیداحمد محمدی، دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، جمال میرزایی، قهرمان بازی‌های آسیایی، محمد متقی نیا، نفر سوم جوانان جهان و حسین شهبازی، قهرمان جوانان جهان مقابل حریفان اشاره کرد.

* همچنین جابر صادق‌زاده پهلوان کشور با نتیجه سنگین 7 بر صفر مغلوب پرویز هادی شد. امین طاهری نیز با نتیجه 14 بر 11 در دیداری جذاب و دیدنی از سد الیاس بختیاری گذشت. امیر محمدی دارنده مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا با نتیجه 4 بر 4 در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی ۴ بر صفر از حریفش پیش بود مغلوب اسماعیل نجاتیان شد.

* حضور محسن کاوه مربی اسبق تیم ملی در بین تماشاگران از دیگر نکات قابل توجه بود.

* علی رضا رضایی قهرمان اسبق المپیک و جهان نیز با حضور در سالن هفتم تیر بر اهمیت این مسابقات افزود.

* نفرات اول، دوم و سوم مشترک این رقابت‌ها، مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی که دهه آخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را بدست می‌آورند.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

گزارش: فرزاد نادی

عکس: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8brv

آخرین اخبار