تاریخ انتشار: 1397/04/03 08:44
کد خبر: 142171

چرا خادم نباید از دغدغه‌هایش بگوید؟

قهرمان پیشین کشتی آزاد جهان گفت: رسول خادم با توجه به وضعیت امروز کشتی دنیا و لابی صهیونیسم دغدغه‌هایش را مطرح می‌کند، اما می‌گویند نباید صحبت کند.
چرا خادم نباید از دغدغه‌هایش بگوید؟

اکبر فلاح در گفتگو با خبرنگار ، بیان مطلب فوق افزود: افراد زیادی در کشتی بودند که بابت همگروهی با حریفان رژیم اشغالگر قدس ضرر کرده اند ولی وقتی رسول خادم با توجه به آشنایی با وضعیت امروز کشتی دنیا و لابی صهیونیسم در کمیته بین المللی المپیک دغدغه‌هایش برای کشتی و کشتی گیران را بیان می کند به او می گویند که نباید صحبت کند.

وی افزود: وقتی در رده های ملی مربیگری می کردم همواره در این مورد استرس و نگرانی زیادی داشتم. به یاد دارم در دوران سرمربیگری جوانان در یک مسابقه در صف وزن کشی ایستاده بودیم و مدام پرس و جو می کردیم که کدام کشتی‌گیر از رژیم اشغالگر قدس در پیکارها حضور دارد تا با فاصله از آنها قرار بگیریم و به قرعه آنان نخوریم. اما امروز قرعه‌کشی توسط رایانه انجام می شود و به اصطلاح راهکارهای قدیمی هم دیگر فایده ای ندارد.

فلاح ادامه داد: در آن دوران همیشه این استرس را داشتم که یک وزن را با این قرعه از دست بدهیم. تازه آن زمان رژیم صهیونیستی خیلی کشتی‌گیر نداشت و مثل حالا نبود که بخواهند از سایر کشورها کشتی‌گیر بگیرند. همان زمان هم اگر با این قرعه مواجه می شدیم  و روی سکو نمی رفتیم، کسی نمی گفت دلیل آن همگروهی با کشتی گیر رژیم صهیونیستی است و همه می گفتند تیم ما بد نتیجه گرفت و روی سکو نرفته است.

قهرمان اسبق کشتی جهان در مورد اعتراض کشتی گیران به نحوه دریافت جوایز خود گفت: ما از خرج کردن برای فوتبال خوشحال می شویم و امیدوارم به همه رشته‌ها بودجه بدهند، اما موضوعی که امروز در مورد کشتی وجود دارد قابل قبول نیست. به حسن یزدانی گفته اند اگر مدال بگیری این تعداد سکه به تو می دهیم، حالا سکه قیمتش بالا رفته و آنها می خواهند سکه را به قیمت سابق به قهرمان المپیک بدهند. مسولان باید در قبال زحمات و موفقیت های قهرمانان کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش کشور به وعده خود عمل کنند.

مربی سازنده تهرانی در ادامه در مورد مشکلات کشتی پایتخت نیز اظهار داشت: هیچوقت به مربی سازنده در تهران توجه نشده و همین باعث شده مربیان هر روز بی انگیزه تر از قبل شوند. در مجموع اشتباه است که از مربی سازنده حمایت نمی شود.

فلاح با اشاره به اینکه مشکل کشتی تهران مدیریتی است، تصریح کرد: از شهردار، استاندار و فرماندار هیچ کدام به فکر ورزش استان نیستند و مشکل اصلی ما هم همین است. وقتی یک مسئله ای در کشتی مازندران پیش می آید، نمایندگان مجلس وارد عمل می شوند و موضوع را دنبال می کنند اما در تهران ندیده ایم نماینده مجلس دنبال کار کشتی گیران باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصول خودم را زیر پا نمی‌گذارم و هر موقع که ضعفی در کشتی ببینم انتقاد می کنم. در مقابل اگر کار خوبی هم انجام شود، حمایت خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmp66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادم: به فدراسیون بازگشته‌ام اما نگرانی‌ام بیشتر از قبل است