تاریخ انتشار: 1397/04/17 12:03
کد خبر: 139824

رشیدی: امیدواریم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی به کشور بازگردیم

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان کشورمان وضعیت ملی پوشان حاضر در تاشکند جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را تشریح کرد.
رشیدی: امیدواریم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی به کشور بازگردیم

حمید رشیدی در گفتگو با سایت فدراسیون وزنه برداری، اظهار داشت: پس از رسیدن تیم به تاشکند، بعد از ظهر جمعه (15 تیر ماه) تمرین سبکی را محل برگزاری مسابقات انجام دادیم. تمرینات از دیروز (شنبه 16 تیر ماه) شکلی جدی‌تر را به خود گرفت تا نفرات بتوانند برای مسابقه به فرم مطلوب برسند.

وی درباره وضعیت حسین سلطانی، وزنه بردار 77 کیلوی کشورمان گفت: او تمرین خوبی را دیروز برگزار کرد و تا حدود 90 درصد آمادگی هم در این جلسه وزنه زد. او صف شکن ما در این مسابقات است که امیدواریم بتواند در روز سه‌شنبه با روحیه بالا به نتیجه مطلوبی برسد که با توجه به آمادگی جسمی و روحی بالایی که دارد، دور از ذهن نیست.

وی به حضور افشین طاهری و عارف خاکی در دسته 85 کیلوگرم اشاره کرد و افزود: این دو تمرین راضی کننده ای را داشتند و در حال تطبیق با شرایط آب و هوایی تاشکند و فضای چنین رویدادی هستند. خوشبختانه این دو مصدومیتی ندارند و باوجود رقابت قابل توجه میان نفرات حاضر، امید به رقم زدن نتیجه خوب را داریم.

رشیدی در مورد آمادگی رسول معتمدی در دسته 94 کیلوگرم گفت: با توجه به اینکه او در نخستین حضور آسیایی‌اش به مدال رسید، دوست داریم که این تجربه را در نخستین مسابقات قهرمانی جهان نیز تکرار کند و با دست پر به ایران بازگردد.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به تغییر دسته رحمان اورامه، متذکر شد: با توجه به تحلیلی که از وضعیت سایر تیم‌ها و جدول مسابقات داشتیم و البته مصدومیت جزئی که در ناحیه کمر او وجود داشت، این جمع بندی از سوی کادر فنی صورت گرفت تا وی به دسته 105 کیلوگرم برود.

وی افزود: با این تصمیم، وی مجبور به کاهش وزن نشد و از سویی، زمان نیز برای گرفته شد تا مصدومیت وی را اذیت نکرده و بتوانیم وی را به مرز آمادگی برای مسابقات برسانیم. او تمرینات سبکی را انجام می‌دهد تا در روز مسابقه خود به آمادگی مطلوب برسد.

حمید رشیدی عنوان کرد: همه چیز آماده است تا مسابقات را از روز سه‌شنبه با حسین سلطانی شروع کنیم. از مردم عزیز نیز می‌خواهیم برای موفقیت این تیم دعا کنند تا بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی به کشور بازگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45grlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمریکا ویزای کیانوش رستمی و برادرش را صادر کرد