تاریخ انتشار: 1397/05/08 07:34
کد خبر: 136553

علی اکبر حیدری:به دنبال طلای بازی های آسیایی و جهانی هستم

علی اکبر حیدری :امسال در هر دو مرحله انتخابی بدون حرف و حدیث اول شدم امیدوارم کادر فنی و شورای فنی زحمت های من را ببینند.
علی اکبر حیدری:به دنبال طلای بازی های آسیایی و جهانی هستم

علی اکبر حیدری کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی  که با وجود کم تجربگی و جوانی سال گدشته موفق به شکست دادن نادراشویلی قهرمان مشهور  گرجستانی  در خلال لیگ و همچنین کسب مقام اول در هردو مرحله انتخابی تیم ملی شده است در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت : از شهریور ماه سال گذشته در مسابقات زیادی به میدان رفتم که به لطف خداوند در اکثر آنها سربلند از میدان بیرون آمدم. تمام تمرکز من بر روی  انتخابی دو مرحله ای تیم ملی بود که در هر دو مرحله بدون حرف و حدیث اول شدم .

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون در رده سنی بزرگسالان به او فرصت داده شده که در مسابقات اصلی محک بخورد گفت: من ۲۳ سال دارم و این دومین سالی است که به طور جدی در رده بزرگسالان خودم را محک زدم ولی تا کنون جز تورنمت ها هنوز میدان بزرگی را تجربه نکرده ام .

وی افزود: از سال گذشته تا به امروز در مسابقات مختلفی شرکت کرده ام که این ترافیک مسابقه ای سبب شد در برخی مسابقات به دلیل فشار بیش از حد روی بدنم نتیجه خوبی کسب نکنم . امسال به دلیل سرباز بودن بعد از انتخابی به مسابقات ارتش های جهان اعزام شدم که در آنجا به وضوح حق من در داوری ضایع شد و به جای طلا به برنز رسیدم .

حیدری خاطر نشان کرد : در مسابقات جام تختی هم حضور داشتم و درآنجا با نتیجه ۱ بر ۱ باز هم با اشتباه داوری نتیجه را به قهرمان ترک تبار  جنگ ایلدریم واگذار کردم و بازهم با بدشانسی مدال طلای من به برنز تبدیل شد .

علی اکبر حیدری در پایان بیان داشت: من در تمام  اردوها و مسابقات مورد نظر کادر فنی شرکت کرده ام و امیدوارم کادر و شورای فنی کشتی فرنگی که ثابت کرده اند در جوانگرایی پیشتاز هستند به من فرصت دهند تا توانایی خودم را اثبات کنم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aleyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف شرافتمندانه قهرمان کشتی جهان به دوپینگ+فیلم