تاریخ انتشار: 1397/06/27 22:43
کد خبر: 129797

ناصرپور، ساروی و میرزازاده طلایی شدند

نمایندگان اوزان 55 و 87 و 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهانی در اسلواکی مدال طلای این وزن را از آن خود کردند.
ناصرپور، ساروی و میرزازاده طلایی شدند

در ادامه رقابت های کشنی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در اسلواکی در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 87 و 130 کیلوگرم با پیروزی در دیدارهای فینال مقابل حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

پویا ناصرپور در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم به مصاف تیگران میناسیان قهرمان جوانان اروپا از ارمنستان رفت که با برتری ۸ بر ۵ مدال طلای رقابتهای جهانی را از آن خود کرد.

ناصرپور پیش از این در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر از سد راماز سیلاگاوا از گرجستان گذشته بود و در دور بعد مقابل سفرشایف از روسیه با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شده‌بود. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۵ بر ۴ از سد فلورین تیتا از رومانی گذشته و به نیمه نهایی رسیده بود. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر یک نورتاجین کریمبردی اولوا از قرقیزستان را با نتیجه ۷ بر یک از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در فینال وزن 87 کیلوگرم نیز محمدهادی ساروی با نتیجه 8 بر 5 رومان بتسچارت از سوئیس را شکست داد و قهرمان شد.

ساروی روز گذشته در دور اول تموری تچکاسلیدز قهرمان جوانان اروپا از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر ۳ از پیش رو برداشت و در دور دوم مقابل ایگور یاراشویچ از بلاروس با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز الکس زوکه نایب قهرمان جوانان اروپا از مجارستان را با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم ایلیا ارمولنکو از روسیه را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به فینال رسید.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران امشب در فینال رقابتهای جهانی که در شهر ترنوا اسلواکی در جریان است به مصاف داوید اواساپیان از کشور ارمنستان رفت و به رغم مصدومیت از ناحیه زانو با پیروزی ۵ بر صفر قهرمان جهان شد.

میرزازاده روز گذشته در دور اول مقابل فاتح بوزکورت از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید.در دور دوم سرخان ممدوف از آذربایجان را با نتیجه ۱۰ بر یک شکست داد. در دور سوم هم ۲ بر یک فرانز ریچتر از آلمان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله ماکاریدزه از گرجستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به فینال راه یافته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3699kj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرایی مقابل قهرمان قزاقستانی ضربه فنی شد/ مردانی راهی شانس مجدد شد