تاریخ انتشار: 1397/09/07 13:17
کد خبر: 119940

کیانوش رستمی بار دیگر حاشیه ساز شد/فدراسیون نمی تواند مرا پیدا کند؟

قهرمان المپیک 2016 به از دست دادن مسابقات کسب سهمیه المپیک در قطر واکنش نشان داد و بازهم یک حاشیه آفرید.
کیانوش رستمی بار دیگر حاشیه ساز شد/فدراسیون نمی تواند مرا پیدا کند؟

مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 برای وزنه برداران از امسال آغاز شده است. البته سهمیه هر کشوری توسط فدراسیون جهانی مشخص شده و فقط وزنه برداران برای اینکه مجوز حضور در توکیو را داشته باشند، باید در 6 دوره مسابقه کسب سهمیه تا زمان آغاز المپیک شرکت کنند.

 

کیانوش رستمی که در مسابقات جهانی 2018 با تصمیم فدراسیون یا خودش گرفته بودند، حضور نداشت. او که هدفش را کسب مدال در سومین المپیک متوالی عنوان کرده و برای همین به یک وزن بالاتر آمده است، می توانست برای طی کردن مسیر المپیکی شدن مثل چند وزنه بردار ایرانی دیگر در قطرکاپ حاضر شود که در روزهای پایانی سال 2018 میلادی برگزار خواهد شد.

 

فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده در حالی که قصد اعزام کیانوش رستمی را به این رقابت ها داشته، این وزنه برار پاسخ تلفن های دبیر فدراسیون را نداده و در نهایت بعداز پایان مهلت ثبت نام از ابراز علاقه اش برای حضور در این رقابت ها خبر داده است.  

 

بعد از صحبت های علی مرادی، رییس فدراسیون مبنی بر غیبت قطعی کیانوش رستمی در قطرکاپ این وزنه بردار روی صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن 2 استوری واکنش نشان داد و بازهم یک حاشیه آفرید.

 

قهرمان المپیک 2016 که در یک سال اخیر به نتایج خوبی دست پیدا نکرده و در مسابقات جهانی 2017 و بازی های آسیایی 2018 دست خالی ماند، در بخشی از اولین واکنش خود نوشته است: «جالبه که وقتی می خواستیم برای المپیک ریو لباس پرو کنیم، بنده از هر طریقی پیدا می کردند؛ چه در تهران بودم و چه در تهران نبودم. از طرفی الان همه اهالی وزنه برداری آگاه هستند که من باید در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنم؛ اما کیانوش رستمی را نمی توانند پیدا کنند؟!»

566

 

همچنین دومین واکنش کیانوش رستمی به این ماجرا اینطور بوده است: «سال هاست یک ورزشکار در رشته وزنه برداری برای کسب سومین مدال المپیک در چنین شرایطی قرار نگرفته است؛ اما تصمیم دارم این اتفاق را رقم بزنم. با این حال از سوی فدراسیون نه تنها حمایت نمی شوم، بلکه با دروغ شگفت زده می شوم!»

567

 

باید دید دامنه اختلافات کیانوش رستمی با فدراسیون وزنه برداری به کجا می رسد و آیا او می تواند در دوره های بعدی مسابقات کسب سهمیه شرکت کند با بایکوت فدراسیون روبه رو خواهد شد. به نظر می رسد فدراسیون علاقه زیادی به ادامه کار کیانوش رستمی ندارد و از طرفی این وزنه بردار پرحاشیه هم حاضر به تعامل با فدراسیون نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdo8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان اختلافات؛کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی بازمی گردد