تاریخ انتشار: 1398/12/29 09:08
کد خبر: 67216

ما آدم های روز سخت هستیم /در هر شرایطی تمرینات خود را انجام می دهیم

فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی گفت: با توجه به اینکه ما جوان هستیم و بدنمان مقاومت بالایی نسبت به بیماری ها دارد، در تهران ماندم و نخواستم که پیش پدر و مادرم باشم.
ما آدم های روز سخت هستیم /در هر شرایطی تمرینات خود را انجام می دهیم

امیر قاسمی منجزی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و اینکه گفته می شود این ویروس برای افراد جوان نسبت به افراد مسن خطرات کمتری دارد، تصمیم گرفتم که در کنار پدر و مادرم نباشم و سلامتی خانواده ام اولویت اصلی من است.

دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد روند آماده سازی خود تصریح کرد: بدون شک اردوی تیم ملی بهترین مکان برای آماده سازی کشتی گیران است اما در شرایط فعلی چاره ای نداریم که به صورت انفرادی تمرین کنیم و در حال حاضر در طبقه همکف خانه دوستم با پهن کردن یک تشک تاتامی تمرینات خودم را ادامه می دهم.

وی در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: مردم باید مسائل را رعایت کنند و نکاتی که ستاد ملی کرونا اعلام می کند را مدنظر قرار دهند، بدون شک اگر همکاری انجام نشود، نمی توانیم از شر این ویروس خلاص شویم.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: ما آدم های روز سخت هستیم و هزار تا مشت هم بخوریم از پا نمی افتیم و در هر شرایطی تمرینات خود را انجام می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6loo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمان کشتی جهان و المپیک دار فانی را وداع گفت