تاریخ انتشار: 1395/08/04 12:21
با شکستن رکورد یکضرب آسیا در رقابت‌های نوجوانان جهان؛
کد خبر: 253207

داودی طلای یکضرب فوق سنگین را تصاحب کرد

وزنه بردار خوش آتیه کشورمان با مهار وزنه 170 کیلوگرم مدال طلای حرکت یکضرب دسته فوق سنگین رقابت های جهانی نوجوانان را به دست آورد.
داودی طلای یکضرب فوق سنگین را تصاحب کرد

به گزارش سرویس وزنه برداری فرتاک ورزشی، علی داودی آخرین وزنه برداری بود که در حرکت یکضرب به روی تخته آمد و در همان اولین حرکت با مهار وزنه 160 کیلوگرم مدال خود را مسجل کرد.

داودی در ادامه برای کسب مدال طلای یکضرب پشت وزنه 165 کیلوگرم ایستاد و به راحتی این وزنه را بالای سر برد. داودی در آخرین حرکت یکضرب با انتخاب وزنه 170 کیلوگرم به رکورد آسیا حمله کرد و توانست رکورد علیرضا کاظمی نژاد، دیگر نماینده فوق سنگین کشورمان را به میزان یک کیلوگرم ارتقا بخشید. کاظمی نژاد در رقابت های سال 2011 جوانان جهان با مهار وزنه 169 کیلوگرم رکورد نوجوانان آسیا را به نام خود به ثبت رسانده بود که این رکورد امروز توسط علی داودی شکسته شد.

دیگر نماینده فوق سنگین کشورمان محمدرضا روشنی در یکضرب نهم شد. روشنی کار خود را با مهار وزنه 143 کیلوگرم آغاز کرد و در ادامه پشت وزنه 151 کیلوگرم ایستاد و توانست این وزنه را نیز بالای سر ببرد. با این حال روشنی در سومین انتخاب کادر فنی نتوانست وزنه 156 کیلورم را مهار کند. 

در پایان حرکت های یکضرب دیمیتری گرتسا از روسیه با مهار وزنه 160 کیلوگرم دوم شد و نیکولای پانایوتیدی، دیگر وزنه بردار روسیه با مهار وزنه 157 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dawow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادی برای عذرخواهی راهی مالزی شد/ نامه‌ای که سلیمی و انوشیروانی امضا کردند