تاریخ انتشار: 1400/02/12 09:43
کد خبر: 40244

حضور محمدرضا ساکت در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده

خانه کشتی شهید سیدمصطفی صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان به صورت رسمی افتتاح شد.
حضور محمدرضا ساکت در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده

در مراسم افتتاحیه سالن کشتی شهید صدرزاده که روز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، فرزندان شهید صدرزاده، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهدی چمران، مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، محمد داورزنی رییس فدراسیون والیبال، مصطفی آجورلو، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از قهرمانان المپیک و جهان و پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.

102

خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» طی هفت ماه کاری و با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد. این مجموعه متشکل از هشت تشک یک تکه با استانداردهای بالای جهانی، استخر، سونا، اتاق استراحت ورزشکاران و اسکان با تخت‌های استاندارد، فیزیوتراپی، اتاق ماساژ، کراسفیت، بدنسازی، سیستم‌های حرفه‌ای صوت و تصویر و سیستم نور پیشرفته و سیستم‌های تهویه هوا  است.

دعوت و حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این مراسم ملی کشور حاکی از این است اهداف ملی و رسیدن به جایگاه‌های جهانی در دستور کار این باشگاه وجود دارد و امید که تمامی باشگاه‌های ورزشی ایران به چنین جایگاهی دست پیدا کنند.

101

تعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با فدراسیون کشتی می‌تواند نوید بخش این امر باشد که باشگاه سپاهان همانگونه که با ورود به والیبال قدمی بزرگ برای توپ و توری‌های اصفهان برداشته است در کشتی هم پایگاهی خوب برای استعدادهای کشتی استان اصفهان و پرورش آنها جهت جایگاه‌های جهانی باشد.

103

لازم به ذکر است در پایان مراسم  افتتاحیه؛ نشست خبری در اتاق علیرضا دبیر رییس فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با حضور اصحاب رسانه کشور برگزار شد که علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه نیز حضور داشتند.

104


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzgvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جز این هم انتظاری نبود/ آسیا باید به پرسپولیس عادت کند!