تاریخ انتشار: 1395/04/27 12:46
کد خبر: 273472

خادم از وضعیت آزادکاران راضی است

رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از نحوه تمرینات شاگردانش ابراز رضایت کرد
خادم از وضعیت آزادکاران راضی است

به گزارش سرویس کشتی و وزنه برداری فرتاک ورزشی، سول خادم در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: آخرین تمرینات سنگین را پیگیری می‎کنیم. در این اردو کار تمام می‎شود. در هر صورت آزادکاران تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند و تحمل خوبی داشتند. ما از زمستان تمرینات قدرتی را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: واقعا کشتی‌گیران ما با تحمل و تسلیم‌ناپذیری خاصی که دارند بسیار ما را به درخشش در المپیک امیدوار کرده‌اند. انگیزه زیاد و بالایی در آنها می‌بینم و امیدوارم با دعای خیر مردم زحمات بچه‌ها به نتیجه برسد.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اینکه تیم کشتی فرنگی نسبت به المپیک قبلی تغییرات زیادی نداشته اما کشتی آزاد دستخوش تغییراتی شده است، گفت: در کشتی فرنگی نفرات باتجربه‌ای حضور دارند که میدان‌های مختلفی از جمله المپیک و جهانی را از نزدیک دیده‌اند. فرنگی‌کاران ما در جهان شناخته شده هستند و توانایی‌های بالایی دارند اما در آزاد ما ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان را داریم. باتجربه‌های ما همان شرایط باتجربه‌های فرنگی را دارند و جوانان ما انگیزه‌های زیادی دارند.

خادم افزود: اعتماد و اعتقاد زیادی به این جوانان داریم و همین در ما ایجاد می‌کند که جوانان در المپیک نتایج خوبی داشته باشند، با توجه به زحماتی که آنها کشیده‌اند امیدواریم شاهد درخشش زیادی از سوی این جوانان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ell9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از روس ها جلو افتادیم فقط به خاطر رسول