تاریخ انتشار: 1400/09/19 14:57
کد خبر: 28851

علت غیبت حسن یزدانی در لیگ از زبان درستکار

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد علت غیبت حسن یزدانی در مرحله نهایی لیگ را تشریح کرد.
علت غیبت حسن یزدانی در لیگ از زبان درستکار

پژمان درستکار در خصوص برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی اظهار داشت: دستاوردی که لیگ برای کشتی ما دارد، مثل همیشه خوب بوده و باعث گرمابخشی به این رشته شده است و این رابطه می‌تواند مردم را از دیدن کشتی سیراب کند.

وی در مورد اینکه آیا پدیده‌ای تاکنون دیده‌اید یا خیر، گفت: هدف ما این است که آمادگی کشتی‌گیران به خصوص ملی‌پوشان را در لیگ بسنجیم، خوشبختانه همیشه در پایان لیگ چند چهره جدی به کشتی ما اضافه می‌شوند و در این دوره هم حتما همین اتفاق می‌افتد. قهرمانان روس هم در لیگ حضور دارند و بچه‌های ما می‌توانند به خوبی محک بخورند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما مخصوصا در این مقطع اردوهای تیم ملی را برگزار نکردیم تا بچه‌ها در اختیار باشگاه‌ها باشند چون معتقدیم و مطمئنیم که لیگ به کشتی ما خیلی کمک می‌کند.

درستکار که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در مورد اینکه چرا یزدانی در مرحله نهایی لیگ کشتی حاضر نشده، افزود: یزدانی امسال دو رویداد بزرگ المپیک و جهان را پشت سر گذاشته و است و از سوی دیگر آسیب‌دیدگی هم داشت که باید فیزیوتراپی می‌کرد، به همین دلیل ترجیح این بود که او در مرحله نهایی لیگ شرکت نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qqql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست یزدانی از کمیسیون ورزشکاران