تاریخ انتشار: 1400/12/13 14:46
کد خبر: 25085

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی می‌رود/ باجرانگ در لپوصحرا می‌ماند

در حالی که حسن یزدانی یکی از کشتی‌گیران دعوت شده به دور جدید تمرینات تیم ملی است، قهرمان هندی که برای تمرین در سالن قهرمان جهان به جویبار رفته، تمریناتش را در لپوصحرا پیگیری خواهد می‌کند.
حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی می‌رود/ باجرانگ در لپوصحرا می‌ماند

باجرانگ پونیا دارنده مدال برنز المپیک 2020 توکیو و چند عنوان جهانی به تازگی همراه با دو مربی‌اش به ایران آمده است تا در مازندران در سالن تازه افتتاح شده حسن یزدانی در لپوصحرا تمریناتش را پیگیری کند.

او که در سال‌های اخیر همراه با همسرش که او هم کشتی‌گیر حرفه‌ای است برای تمرین کردن به آمریکا سفر می‌کرد، حالا ایران و سالن حسن یزدانی را برای یک دوره تمرینش انتخاب کرده و از این اتفاق و تمرین در کنار حسن یزدانی هم بسیار خوشحال است.

باجرانگ این روزها میهمان حسن یزدانی است و برای اسکان خود و مربی‌اش نیز یک ویلا در نظر گرفته شده است. باجرانگ تا دو هفته دیگر هم قرار است در مازندران بماند و تمریناتش را در مجموعه ورزشی حسن یزدانی در نزدیکی جویبار انجام دهد.

در شرایطی که حسن یزدانی فردا (شنبه - 14 اسفند) باید در کمپ تیم‌های ملی در تهران حاضر شده و در دور جدید اردوی تیم ملی شرکت کند، باجرانگ پونیا در لپوصحرا می‌ماند و همراه با مربیان مازندرانی و همچنین مربیان خود تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

حسن یزدانی بعد از شکست دیوید تیلور در فینال جهانی 2021 اسلو، دیگر روی تشک مسابقه نرفته است و با توجه به کسب طلای جهانی در جام تختی هم غایب خواهد بود، اما پیش از شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قطعاً در یک تورنمنت روی تشک خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8dy5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت غیبت حسن یزدانی در لیگ از زبان درستکار