تاریخ انتشار: 1401/02/28 23:12
کد خبر: 21797

نمایشگاه بین المللی بهترین حوزه برای استعدادیابی رشته وزنه برداری

سیف زاده؛ جوانان باید با این امکانات و تکنولوژی در راستای ورزش و سلامت آشنا شون
نمایشگاه بین المللی بهترین حوزه برای استعدادیابی رشته وزنه برداری

قهرمان وزنه‌برداری کشور گفت: استعدادیابی و آشنایی با ورزش‌ها در سنین پایین بسیار اهمیت دارد که این بستر توسط نمایشگاه تخصصی ورزش فراهم شده و باید از آموزش و پرورش برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آید.

 مرتضی سیف‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت، اظهار کرد: در گذشته امکانات و وسیله به میزان کافی وجود نداشت اما امروزه با برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان پیشرفت و امکانات کشور و حتی استان اصفهان را در حوزه ورزش و سلامت به دنیا و در سطح کشور مخابره کرد.

وی افزود: جوانان باید با این امکانات و تکنولوژی در راستای ورزش و سلامت آشنا شوند تا با این حوزه ارتباط بیشتری پیدا کنند و بدانند چه مزایایی به لحاظ اجتماعی و اقتصادی دارد.

قهرمان وزنه‌برداری کشور خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه به فعالان حوزه ورزش و باشگاه‌داران کمک می‌کند که وسایل جدیدی ورزشی را بشناسند و برای تجهیزات بیشتر از آنها خریداری کنند که این امر رشد اقتصادی همه جانبه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد علاقه به ورزش در اولویت جوانان و فعالان قرار گیرد، گفت: قبل از ورود به هر رشته ورزشی باید علاقه ایجاد شود تا ارزش‌های وجودی و اخلاقی در آنها نهادینه شود و در آن مسیر برای کشورشان و یا شهرشان افتخار آفرینی کنند.

سیف‌زاده خاطر نشان کرد: شناخت محصولات اصل از فرع بسیار در ورزش مهم و اساسی است و مکمل‌های بدن‌سازی تقلبی در بازار وجود دارد که نه تنها برای ورزشکاران ضرر دارد بلکه کمک چندانی به آنها برای پرورش اندام نمی‌کند و این نمایشگاه برای شناخت و تشخیص درست از غلط بسیار مؤثر است.

وی تاکید کرد: دعوت از آموزش و پرورش برای این نمایشگاه و آشنایی و استعدادیابی بسیار حائز اهمیت است زیرا کودکان و نوجوانان در این سنین باید با ورزش آشنا و آموزش ببینند که این بستر با نمایشگاه محقق می‌شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36eznj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در شهر گنبد های فیروزه ای