تاریخ انتشار: 1401/06/04 09:49
کد خبر: 17321

تکلیف تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید هفته آینده مشخص می‌شود/ از مسابقه خبری نیست

باتوجه به اتمام مسابقات جهانی صوفیه و اینکه به احتمال فراوان قالب اصلی تیم امید را جوانان تشکیل خواهند داد، در هفته آینده جلسه تصمیم‌گیری در مورد کادرفنی و کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات اسپانیا تشکیل خواهد شد.
تکلیف تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید هفته آینده مشخص می‌شود/ از مسابقه خبری نیست

بعد از اتمام مسابقات جهانی 2022 بلگراد، کشتی ایران مسابقات کشتی امیدهای جهان را آبان ماه در اسپانیا در پیش دارد، مسابقه‌ای که آخرین رقابت جهانی سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

پیش از این عنوان شده بود که طلایی‌های مسابقات جوانان جهان به مسابقات کشتی زیر 23 سال خواهند رفت، اما برای اینکه این تصمیم قطعی شود، طی روزهای آینده جلساتی در فدراسیون کشتی تشکیل خواهد شد تا علاوه بر آنکه در خصوص ملی‌پوشان تیم امید تصمیم نهایی گرفته شود، تکلیف کادرفنی دو تیم نیز مشخص شود.

چیزی که مشخص است فرصتی برای برگزاری مسابقات انتخابی در رده سنی امید نیست و صرفا ممکن است در برخی اوزان، مسابقه درون اردویی تکلیف ملی‌پوش را مشخص کند.

در مسابقات زیر 23 سال سال گذشته که در صربستان برگزار شد، تقی اکبرنژاد هدایت تیم آزاد و فرشاد علیزاده هدایت تیم فرنگی را برعهده داشتند.

تیم کشورمان امسال در مسابقات قاره‌ای زیر 23 سال شرکت نکرد، به همین دلیل هنوز هیچ اردویی برای این رده سنی برگزار نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq9qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقات جهانی کشتی آزاد| شب نقره‌ای برای ایران