تاریخ انتشار: 1401/09/07 19:46
کد خبر: 13521

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های چندجانبه جام پیشکسوتان غرب کشور شد

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم کشتی این استان در رقابت‌های چندجانبه جام پیشکسوتان غرب کشور که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
کرمانشاه قهرمان رقابت‌های چندجانبه جام پیشکسوتان غرب کشور شد

«منصور کیانی» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار شد تیم هایی از تهران، همدان، کردستان، لرستان، البرز، قزوین و شهرستان های بروجرد و ملایر نیز حضور داشتند.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم کرمانشاه با ۱۰۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های بروجرد و ملایر نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این رقابت ها در وزن ۵۷ کیلوگرم محمدرضا حسینی و پژمان نجفی به مدال برنز، در وزن ۶۱ کیلوگرم متین زارعی برنز، در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا نمک‌شناس نقره، در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد مرادی نقره، در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی طلا و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز علی آرین پور به مدال برنز دست یافتند.

کیانی یادآور شد: در این مسابقات همچنین فردین رشتیانی به عنوان داور یوسف نوری، سرپرست و جعفر دلیری، فرزاد غیبی و یوسف یوسف نیا نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می کردند.

به گزارش ایرنا، کشتی کرمانشاه از دیرباز یکی از قطب‌های مهم کشتی کشور به شمار می رفته است که تاکنون قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xjnp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هوگوپوشان کرمانشاه نایب قهرمان المپیاد تکواندو کشور شدند