تاریخ انتشار: 1401/09/16 10:43
کد خبر: 13153

حضور ۳ ایرانی در جام جهانی قطعی می شود؟

روز گذشته سرانجام ویزای آمریکا برای تیم کشتی آزاد ایران صادر شد اما درست مثل دفعه قبلی، تیم کامل ویزا نگرفت.
 حضور ۳ ایرانی در جام جهانی قطعی می شود؟

در فهرستی که ویزای آنها تایید شد باز هم نام سه کشتی‌گیر به همراه چهار نفر دیگر در لیست نبود. علیرضا کریمی و امیرعلی آذرپیرا که تنها نماینده دو وزن ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم ایران در جام‌جهانی بودند به همراه علی‌اکبر فضلی که در کنار امیرمحمد یزدانی قرار بود در ۷۰ کیلوگرم کشتی بگیرد، سه کشتی‌گیری بودند که ویزای آنها صادر نشد. احسان امینی و اباذر اسلامی مربیان تیم ملی و محمد مصلایی‌پور عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی به همراه ابراهیم مهربان سرپرست تیم اعزامی نیز نتوانستند همراه با سایر اعضای تیم ویزای آمریکا بگیرند.

با این وجود فدراسیون کشتی امیدوار است که صحبت تلفنی مسئول امور بین‌الملل فدراسیون با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی برای صدور ویزای سایر نفرات، این ۷ نفر که البته ۳ کشتی‌گیر در اولویت هستند، تا ظهر امروز (۱۶ آذر) با دریافت ویزا شرایط حضور در جام‌جهانی را پیدا کنند.

بنابراین بعد از اعزام شب گذشته تیم به آمریکا، همه این نفراد در اردو ماندند و تا عصر امروز تکلیف آنها برای اعزام مشخص خواهد شد.

از بین این سه نفر، با توجه به اینکه آمریکایی‌ها در ۹۷ کیلوگرم ستاره عنوان‌دار خود را در جام‌جهانی به همراه دارند، به نظر رقابت جالبی بین امیرعلی آذرپیرا جوان جویای نام کشتی ایران و کایل اسنایدر رقم می‌خورد که باید دید میزبان ویزای کشتی‌گیران باقی مانده را صادر خواهد کرد که این مبارزه به انجام رسد و یا اینکه پژمان درستکار مجبور به استفاده از کشتی‌گیر اوزان دیگر در ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2abqy3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیلور کار حسن یزدانی را تکرار کرد