تاریخ انتشار: 1395/04/30 18:24
کد خبر: 272879

مولایی از تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

پس از پایان تمرین سنگین سه وزنه‌بردار حاضر در اردوی تیم ملی و نیز تشکیل دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی در نهایت تکلیف دو سهمیه باقی‌مانده کاروان پنج نفره وزنه‌برداری ایران در برزیل مشخص شد
مولایی از تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

به گزارش سرویس کشتی و وزنه‌برداری فرتاک ورزشی، پایان دوازدهمین جلسه شورای عالی وزنه‌برداری که بلافاصله بعد از تمرین سنگین وزنه‌برداران اردونشین تیم ملی برگزار شد، با مشخص شدن تکلیف 2 سهمیه باقی‌مانده از مجموع 5 سهمیه کاروان وزنه برداری ایران اعزامی به المپیک 2016 ریو توام بود.

در خاتمه دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی و پس از توضیحات کامل و فنی سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط چند ماه اخیر وزنه برداران و نیز آخرین رنکینگ 3 سال اخیر مسابقات جهانی در اوزان (94 ،105 و 105+ کیلوگرم) اعضای شورای عالی فنی انتخاب 2 نماینده باقی‌مانده را به رای‌گیری گذاشتند و در نهایت از مجموع 15 رای ماخوذه نتایج زیر کسب و تکلیف 2 سهمیه نهایی کاروان وزنه برداری مشخص شد.

در خاتمه رای‎گیری اعضای شورای عالی به ترتیب محمدرضا براری با کسب 12 رای و علی هاشمی با به دست آوردن 10 رای بعنوان نماینده های المپیکی ایران در اوزان 105 و 94 کیلوگرم گزینش شدند. بهادر مولایی ملی پوش شایسته دسته فوق سنگین کشورمان نیز اگر چه در چند ماه گذشته زحمات بسیاری را در تمرینات شبانه روزی تیم ملی متحمل شد اما در نهایت بواسطه عملکرد فنی و رکوردی نه چندان قابل قبولی که از خود بجای گذاشت متاسفانه نتوانست بیش از 4 رای از مجموع 13 رای ثبت شده را کسب کرده تا بدین واسطه از قطار ریو پیاده شود.

کاروان 5 نفره وزنه برداری ایران در بازی‎های المپیک 2016 ریو را به ترتیب کیانوش رستمی دردسته 85 کیلوگرم،علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و در نهایت بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم تشکیل می‎دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqnnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستارگان وزنه برداری ایران در المپیک

سلیمی، در فکر جا به جایی رکورد
مصدومیت سلیمی راز است؛