تاریخ انتشار: 1395/11/15 15:36
کد خبر: 231640

فدراسیون ایران اجازه حضور کشتی گیران آمریکایی را نداد

فدراسیون کشتی ایران با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعلام تیم هشتم و جایگزین تیم آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد شد.
فدراسیون ایران اجازه حضور کشتی گیران آمریکایی را نداد

به گزارش فرتاک ورزشی، فدراسیون کشتی ایران با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعلام تیم هشتم و جایگزین تیم آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد شد.

در متن نامه ارسالی به ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی آمده است:

رقابت‌های جام جهانی یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشتی است که در سال‌های اخیر با حضور هشت تیم برتر دنیا با جذابیت بسیار و در سطح بالایی برگزار شده است. آقای رئیس، همان‌طور که اطلاع دارید متأسفانه رئیس جمهوری جدید آمریکا، به تازگی در یک اقدام خارج از عرف دیپلماتیک، از ورود اتباع هفت کشور از جمله، اتباع شریف ایرانی به این کشور، ممانعت کرده است. بالطبع در برابر این سیاست غیراخلاقی و غیر انسانی، بر اساس مواضع اصولی، متعارف و منطقی، دولت ایران مبنی بر اقدام متقابل، فدراسیون کشتی ایران نمی‌تواند پذیرای تیم کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد باشد.

بنابراین با عنایت به زمان بسیار محدود باقیمانده تا رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و ضرورت برگزاری مسابقات مذکور  با حضور هشت تیم به طور کامل و خارج نشدن رقابت‌ها از حدنصاب قانونی موردنظر اتحادیه جهانی کشتی، لطفاً نسبت به معرفی کشور جایگزین آمریکا، جهت حضور در جام جهانی آزاد اقدام عاجل صورت گیرد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pozbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوت 7 آزادکار دیگر به اردوی تیم ملی کشتی