تاریخ انتشار: 1396/04/21 15:45
کد خبر: 196554

مرادی: انوشیروانی نباید عجولانه تصمیم می‌گرفت

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: انوشیروانی هم می‌توانست عجولانه تصمیم نگیرد؛ بیرانوند با تصمیم شورای عالی وزنه‌برداری به عنوان سرمربی انتخاب شده و کار رو انجام می‌دهد.
مرادی: انوشیروانی نباید عجولانه تصمیم می‌گرفت

علی مرادی در حاشیه حضور محمدرضا داورزنی در جلسه شورای عالی وزنه‌برداری درخصوص شرایط تیم‌های نوجوانان و جوانان اظهار داشت: هر دو تیم خوب کار می‌کنند. ما با توجه به محدودیت‌های مالی که داشتیم، تصمیم گرفتیم که مربیان بگویند که تیم‌هایشان در چه سطحی در مسابقات شرکت کنند. بر همین اساس سرمربی نوجوانان اعلام کرد که تعدادی محدود را اعزام کنیم و بنابراین کسانی اعزام خواهند شد که روی سکو بروند. اما در بخش جوانان، تیم ملی را با ترکیب کامل اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین درصدد اعزام یک تیم باشگاهی به مسابقات آسیا-آفریقا هستیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص شرایط کیانوش رستمی و استعفای سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی گفت: تصمیم سرمربی حتی قبل از المپیک این بود که تمرینات سیستماتیک باشد. به هر حال کیانوش از توانمندی‌های وزنه‌برداری است و در بخش حمایتی از او، شورای عالی تصمیم گرفت که او اینگونه به تمریناتش ادامه بدهد. به نظرم انوشیروانی هم می توانست عجولانه تصمیم نگیرد. حالا هم بیرانوند با تصمیم شورای عالی وزنه‌برداری به عنوان سرمربی انتخاب شده و کار رو انجام می‌دهد. تیم ملی نیز هم اکنون اردوی سطح ارتفاع خود را در آذربایجان شرقی برگزار می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvmm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داورزنی: حکم جدیدی از دیوان عدالت ابلاغ نشده است/ نقاط ضعف اساسنامه جدید برطرف می‌شود