تاریخ انتشار: 1396/06/03 17:27
کد خبر: 186786

همه در انتظار طلای یزدانی /اطری و محبی هم حذف شدند

نمایندگان اوزان 57 و 125 کیلوگرم ایران از دور رقابت های جهانی حذف شدند.
همه در انتظار طلای یزدانی /اطری و محبی هم حذف شدند

در روز نخست رقابت های جهانی کشتی در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 6 بر یک مقابل زهیر اِل اوراکی از فرانسه به برتری دست یافت؛ اما در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر مغلوب توماس گیلمان، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 مغلوب آندری یاتسنکو از اوکراین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که مسابقه با نتیجه 4 بر 4 به سود اطری به پایان رسیده بود؛ اما با اعتراض مربیان اوکراین 2 امتیاز که به نظر درست نمی‌رسید به حریف اطری دادند تا از گردونه مسابقات حذف شود.

همچنین در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در دور اول با نتیجه 3 بر 2 از سد داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر 2 مقابل آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان و المپیک ریو از اوکراین به پیروزی رسید؛ اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا شد که با توجه به شکست حریف آمریکایی در دور بعد مقابل طاها آکگول، قهرمان المپیک و جهان از ترکیه، محبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب روز نخست مسابقات با حذف 3 تن از آزادکاران و فینالیست شدن یزدانی همراه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn8xo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احسان‌پور، داداش‌پور، یزدانی و محبی قهرمان‌های کشتی آزاد