تاریخ انتشار: 1395/10/18 11:05
کد خبر: 237550

برانکو نریمان جهان را هم زنده می کند؟!

سامان نریمان‌جهان تا این لحظه تنها خرید زمستانی پرسپولیس بوده است. بازیکنی که آمده تا جای خالی امید عالیشاه را پر کند.
برانکو نریمان جهان را هم زنده می کند؟!

بررسی شرایط سامان نشان می‌دهد که او بعد از دو فصل فوق‌العاده در لیگ سیزدهم و چهاردهم، یک فصل و نیم اخیر را بین تیم‌های تبریزی در گردش بوده، اما هنوز به فرم ایده‌ال قبل برنگشته است. سامان در لیگ سیزدهم با لباس گسترش 4 گل زد و 3 پاس‌گل هم داد تا برای لیگ چهاردهم به تیم اول تبریز منتقل شود. او در تراکتور هم درخشید و با 9 گل، 5 پاس گل و گرفتن 2 پنالتی فصل فوق‌العاده‌ای را گذراند.

اما با شروع لیگ پانزدهم افت نریمان‌جهان هم شروع شد. او در نیم فصل اول فقط یک بازی کامل برای تراکتور انجام داد و فقط یک گل به ثمر رساند. نیم فصل دوم سامان به گسترش برگشت؛ اما آنجا حتی یک بازی کامل نود دقیقه‌ای هم انجام نداد تا لیگ پانزدهم کابوس‌وار برای او به پایان برسد. با شروع شانزدهمین دوره لیگ برتر نریمان‌جهان به ماشین‌سازی رفت تا دوباره اوج بگیرد؛ اما سومین تیم تبریزی هم برای بازگشت او به روزهای اوج کارساز نبود. سامان در نیم فصل اول فقط دو گل زد و یک پاس گل داد.

حالا این بازیکن 26 ساله برای اولین بار در لیگ برتر از تبریز خارج شده و به تهران آمده تا زیر نظر برانکو فوتبال را ادامه دهد. شاید که دوباره به روزهای درخشانش برگردد. امیدواری او برای بازگشت زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم سرمربی قرمزها در یک سال و نیم اخیر، ستاره‌های خاموش و کم‌سوی زیادی را دوباره درخشان کرده است. از امید عالیشاه که قرار است نریمان‌جهان جایش را پر کند، تا محسن مسلمان و محمد انصاری و بازیکنان دیگر پرسپولیس.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2785ae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییراتی که مصدومان پرسپولیس ایجاد می‌کنند

تفاوت پرسپولیس با سایر تیم های لیگ چیست؟
داشتن دو بازیکن خلاق که همیشه فوق العاده ظاهر می شوند