//
کدخبر: ۴۶۸۵۳ //

فراری آقازاده میلیاردر ۱۵ ساله+عکس

دوران نوجوانی خود را چگونه سپری کرده‌اید؟ شاید دوست نداشته باشید در رابطه با آن صحبت کنید، اما دوران نوجوانی بخصوص 15 سالگی خود را هرچقدر هم خوب گذرانده باشید، بدون شک به پای این پسر بچه اماراتی نخواهد رسید که در سن 15 سالگی خود صاحب یک دستگاه خودروی سوپر اسپرت "فراری F12 برلینتا" به عنوان یک هدیه از سوی پدر خود شده است! هرچند این هدیه تنها یک گوشه از دارایی‌های این پسر خواهد بود.

فراری آقازاده میلیاردر 15 ساله+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 نام این پسر بچه "راشد بلحصا" است و در کانال یوتیوب خود تحت عنوان "Money Kicks" شناخته می‌شود که فرزند "احمد سیف بلحصا" بوده و به عنوان یکی از میلیاردهای اماراتی، ثروت آن بالغ بر 2.1 میلیارد دلار برآورد شده است. بنابراین هنگامی که یک امپراطوری از ثروت و مقام در اختیار دارید، شما مجبور خواهید شد که زندگی فرزند خود را بسیار آسان کنید، به همین منظور یک دستگاه خودروی سوپر اسپرت "فراری F12 برلینتا" با روکش‌های خاص "Louis Vuitton Livery" می‌تواند یک هدیه مناسب برای فرزند 15 ساله این ثروتمند اماراتی باشد که با 2.3 میلیون بازدید در یوتیوب تا قبل از نگارش این خبر توسط خودروبانک سروصدای زیادی در رسانه‌های بین المللی به پا کرده است. هرچند "فراری F12 برلینتا" اولین خودروی این پسربچه اماراتی نخواهد بود و قبل از آن هم یک نمایشگاه پر از ماشین‌های لوکس و گران قیمت دارد

 

با این حال، از آنجایی که "راشد بلحصا" تنها 15 سال دارد، مجاز به رانندگی حتی با خودروهای کوچک و استاندارد شهری هم نخواهد بود، به همین دلیل یک راننده شخصی استخدام کرده است تا از سواری با خودروی سوپراسپرت خود لذت ببرد.

 

 

منبع: ثریا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان