تاریخ انتشار: 1397/08/17 13:21
کد خبر: 122705

گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات و حواشی پیش از دیدار پرسپولیس-کاشیما

سرخپوشان در انتظار جبران نتیجه دور رفت مقابل کاشیما آنتلرز و قهرمانی در آسیا هستند.
گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات و حواشی پیش از دیدار پرسپولیس-کاشیما

پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است و دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برابر این تیم برگزار خواهد کرد و به دنبال جبران شکست 2 بر صفر مقابل این تیم در بازی رفت است. با گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات و حواشی پیش از این دیدار با ما باشید:

 

* امید عالیشاه، هافبک پرسپولیس که در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده بود، بازی برگشت با کاشیما آنلترز در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

 

* بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز اظهار داشت: ما در بازی رفت آنطور که باید نتوانستیم نمایش دلخواه‌مان را انجام دهیم و این موضوع در نیمه دوم پررنگ‌تر بود ولی عقیده دارم در بازی برگشت اگر بازی همیشگی و با استاندارد خودمان را انجام دهیم، می‌توانیم با کسب عنوان قهرمانی تاریخ‌سازی کنیم در جام باشگاه‌های جهان حاضر شویم..

 

* کاروان تیم کاشیما آنتلرز برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس  به تهران رسید. تیم ژاپنی روز گذشته به دبی رسید و از امارات راهی ایران شده بود.

 

* در راستای تجهیز استادیوم بزرگ آزادی برای بازی تاریخی سرخپوشان تهرانی مقابل نمایندگان ژاپنی، سکوهای جایگاه 5 که در کنار صندلی‌های جایگاه وجود دارد برای حضور بانوان ایرانی در نظر گرفته شده است و با دستور مقامات ذیصلاح علاقه مندان می‌توانند با تجربه جو ورزشگاه این مسابقه را تماشا کنند.

 

* سیروس پورموسوی در گفتگو با خبرنگار در خصوص بازی برگشت پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد نماینده کشورمان شانس خوبی برای بازگشت و جبران شکست بازی رفت دارد.

 

* علی پروین که از سوی AFC مسئول اهدای جام به قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است اعلام کرد تنها در صورتی برای اهدای جام روی سکو قرار می‌گیرد که پرسپولیس برنده آن باشد و در صورت قهرمانی کاشیما آنتلرز از این کار خودداری می‌کند.

 

* پرسپولیس در حالی روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف کاشیما آنتلرز می‌رود که در 6 بازی خانگی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به 5 برد و یک تساوی رسیده و هیچ شکستی را نداشته است.

 

* کاروان پرسپولیس که اردویی کوتاه‌ مدت در امارات برگزار کرده بود، شب گذشته به تهران بازگشت تا ادامه روند آماده‌سازی خود برای بازی فینال را در خانه پیگیری کند.

 

* با وجود کمبود شدید بازیکن در اردوی پرسپولیس، امید عالیشاه در تمرینات دچار مصدومیت شده و باعث نگرانی کادرفنی و هواداران شد. هنوز وضعیت این بازیکن برای دیدار روز شنبه مشخص نیست و کادرپزشکی در تلاش برای بهبودی هرچه زودتر این بازیکن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ape6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری شوکه کننده/ستاره پرسپولیس بازی برگشت با کاشیما را از دست داد!