تاریخ انتشار: 1397/12/10 20:51
کد خبر: 108138

گل‌محمدی: هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی‌ها را به تعویق بیندازند

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو پس از تساوی تیمش مقابل پیکان اذعان کرد که چمن زمین را بلند نگه داشته‌اند تا ظاهر آن خوب به نظر برسد.
گل‌محمدی: هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی‌ها را به تعویق بیندازند

یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار تیم فوتبال پدیده مقابل پیکان که با تساوی بدون گل همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار چنین بازی را نداشتیم. بازی بسیار بی‌کیفیت بود و موقعیت‌‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. دلیل اصلی این شرایط بد زمین و آب و هوایی بود، مخصوصاً در نیمه دوم که باد به ضرر تیم ما بود. این زمین فکر می‌کنم مناسب لیگ یک یا لیگ دو هم نباشد و بازی کردن در این زمین‌ها بسیار سخت است. چمن این زمین را بلند نگه داشته‌اند تا ظاهر آن خوب به نظر برسد، اما زیر این چمن پر از ناهمواری است. با همه این شرایط کسب یک امتیاز در این بازی برای ما خوب است.

وی افزود: خودمان را حالا برای دیدار روز پنجشنبه مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کنیم، باید خوب ریکاوری کنیم تا برای این بازی آماده باشیم. البته ما در پنج بازی چهار کلین‌شیت داشتیم و فکر می‌کنم از لحاظ دفاعی در نیم‌فصل دوم شرایط ما خیلی بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده راجع به احتمال تغییر برنامه مسابقات به دلیل آغاز لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این برنامه قبل از شروع مسابقات و همان‌طور که فتاحی بارها اعلام کرده با هماهنگی مربیان تنظیم شده است. الان دلیلی ندارد که این برنامه تغییر کند و هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی‌ها را به تعویق بیندازند و یا بعد از عید برگزار کنند. ما اصرار داریم که بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن در روز پنج‌شنبه برگزار شود، هرچند که می‌دانم کار برای نمایندگان فوتبال کشورمان سخت است، اما تیمی که در آسیا بازی می‌کند باید این سختی‌ها را تحمل کند.

گل‌محمدی اضافه کرد: در عربستان هم ما بررسی کردیم و دیدیم که الهلال به ترتیب در روزهای جمعه، دوشنبه و باز هم جمعه و دوشنبه بازی دارد. همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان این فشردگی را در برنامه‌هایشان دارند. به هر حال این تیم‌ها  برای همین روزها هزینه‌ زیادی کرده‌اند و بازیکنان زیادی گرفته‌اند. اگر بازی‌ها بخواهد به تعویق بیفتد ما باید دو هفته بازی نکنیم و از آن سو در 2 بازی خارج از خانه پشت سر هم به میدان برویم. این یک ظلم آشکار علیه تیم‌هایی مثل تیم ما است. فعلا که در رابطه با برنامه چیزی تغییر نکرده و سازمان لیگ چیزی اعلام نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nledo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی گل‌محمدی: بازیکنانم استحقاق صعود به دور بعد را داشتند